سرویس: اخبار شهرستان 01:14 - شنبه 25 شهریور 1396

پیام مادر شهید محمد بوجاری به همسر شهید شفیعی؛

31 سال چشم انتظاری برای سربلندی و اقتدار اسلام زیباست/ حاج محمود؛ یوسفی بود که به آغوش دخترانش بازگشت

مادر شهید بوجاری ورزنه گفت: استقامت خانواده شهدا نمونه زیبای فداکاری برای حفظ و اقتدار اسلام است و این مورد در تاریخ اسلام بی نظیر است همانگونه که مادر وهب در صحنه کربلا، فرزندش را به اسلام هدیه کرد.

به گزارش اصفهان شرق، در اردیبهشت ماه سال 1395 همسر شهید مدافع حرم حاج محمود شفیعی به دیدار مادر شهید محمد بوجاری در شهر ورزنه رفت و از وی برای آگاهی یافتن از پیکر همسر شهید جاویدالاثرش و پایان چشم انتظاری فاطمه و زهرا دختران شهید، درخواست دعا کرد.

مادر شهید محمد بوجاری که طعم انتظار 31 ساله فرزند را چشیده بود، خوب می دانست که جاویدالاثری چه معنایی دارد و از آن بالاتر صبر خانواده شهید بر نبود پدر و همسر، روایتی بس طولانی دارد که تاریخ اسلام بارها در خود این صبر و ایثار خانواده شهدا را دیده است.

بعد از بیست ماه چشم انتظاری خانواده شهید مدافع حرم حاج محمود شفیعی، پیکر این شهید مدافع حرم به آغوش گرم خانواده بازگشت و دختران غیرتمند حاج محمود تابستان 96 را با خبر آمدن پدر شهیدشان و در آغوش کشیدن پیکر پدر مهربانشان به پایان رساندند.

از این رو مادر شهید محمد بوجاری طی تماس تلفنی با همسر شهید مدافع حرم حاج محمود شفیعی، ضمن تبریک بازگشت پر افتخار و قهرمانانه پیکر شهید به میهن اسلامی با همسر شهید حاج محمود شفیعی ابراز همدردی کرد.

وی در پیامی به همسر شهید گفت: قطعا صبر زینب گونه همسران شهداست که مردان غیور ایران را مشتاقانه روانه میدان جهاد می کند تا با خیالی راحت به مصاف نبرد با دشمنان اسلام بروند.

مادر شهید محمد بوجاری ورزنه در پاسخ به این سوال که چرا شناسایی پیکر شهید مدافع حرم حاج محمود شفیعی برای شما اینقدر ارزشمند بود گفت: من 31 سال طعم چشم انتظاری عزیزم را چشیده بودم و هر روز منتظر محمد عزیزم بودم که چه زمان برمیگردد و میدانستم که بازگشت یوسف گمشده همسر شهید مدافع حرم حاج محمود شفیعی چقدر ارزشمند است.

وی تاکید کرد: استقامت خانواده شهدا نمونه زیبای فداکاری برای حفظ و اقتدار اسلام است و این مورد در تاریخ اسلام بی نظیر است همانگونه که مادر وهب در صحنه کربلا، فرزندش را به اسلام هدیه کرد.


شهید محمد بوجاری از شهدای دفاع مقدس که در سال 1363 در عملیات بدر به درجه رفبع شهادت نائل آمد و پس از 31 سال چشم انتظاری مادر در تاریخ 14 اردیبهشت ماه سال 1395 در روز شهادت امام موسی کاظم(ع) تشییع و در کنار همرزمان شهیدش در عملیات بدر به خاک سپرده شد.
شهید حاج محمود شفیعی از شهدای مدافع حرم که در آذر ماه سال 1394 به دست نیروهای تکفیری سلفی داعش در سوریه به شهادت رسید و مفقودالاثر شد.

انتهای پیام/ حسنعلی قطبی ورزنه

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.