اصفهان شرق

مرمت و بازسازی خانه محرومان شرق اصفهان توسط سپاه با هدف سازندگی و محرومیت زدایی

کدخبر: 144485
1396/06/23 در ساعت 16:28

محمدرضا سیستانی در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به بکارگیری ظرفیت سپاه برای محرومیت زدایی در مناطق محروم گفت: خدمت به محرومان و مستضعفین وظیفه ذاتی مسئولان و نیروهای انقلابی است و در این زمینه سپاه با هدف سازندگی و محرومیت زدایی، برای ریشه کنی محرومیت های منطقه شرق اصفهان بر اساس اولویت بندی گام برداشته است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) اظهار کرد: جوانان برای شرکت در طرح های سازندگی و عمرانی به صورت داوطلبانه همراه بسیج سازندگی به مناطق محروم شرق اصفهان راهی شدند تا امروز شاهد مرمت و بازسازی چندین خانه در مناطق بن رود، جلگه، براآن شمالی، جرقویه سفلی و علیا باشیم.

وی با ذکر این مطلب که طرح های گروه های جهادی، محرومیت زدایی و سازندگی در سطح شرق اصفهان است، افزود: بسیج سازندگی شرق اصفهان، برنامه‌های مختلفی را برای محرومیت زدایی در سطح منطقه اجرا کرد که یکی از آن ها بازسازی چندین خانه‌ محرومان با همکاری کمیته امداد مناطق و خیران است.

سیستانی، اولویت اول بسیج سازندگی شرق اصفهان را در بحث سازندگی و محرومیت زدایی در پروژه های عام المنفعه دانست و تاکید کرد: سپاه با شناسایی خانه محرومان منطقه بر اساس اولویت کاری اقدام به بازسازی خانه ها و مرمت آن می کند به گونه ای که از ابتدای سال تا کنون چندین سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه برای محرومان ساخته و تحویلشان شده است و در رابطه با بسته های معیشتی به محرومان نیز وارد عمل شده ایم.

وی خاطرنشان کرد: در بخشی دیگر از پروژه های محرومیت زدایی، سپاه به کمک خانواده هایی رفت که قصد خانه سازی کردند ولی به واسطه محرومیت، توان تکمیل منازل خود را نداشتند و در این رابطه با همکاری دیگر ارگان ها گام برداشت.

انتهای پیام/ ش