سرویس: اجتماعی 16:12 - چهارشنبه 22 شهریور 1396

گزارشی از تبلیغات شهری؛

راز بیلبوردهای متفاوت این روزهای شهر اصفهان +تصاویر

بیلبوردهای متفاوتی طی یک هفته گذشته در سطح شهر اصفهان خودنمایی می‌کند، در این بنرهای تبلیغاتی صرفاً یک جمله رنگی در یک پس زمینه سیاه رنگ قابل مشاهده است که نوشته شده «به یک خواننده نیازمندیم».

به گزارش اصفهان شرق، بیلبوردهای متفاوتی طی یک هفته گذشته در سطح شهر اصفهان خودنمایی می‌کند، در این بنرهای تبلیغاتی صرفاً یک جمله رنگی در یک پس زمینه سیاه رنگ قابل مشاهده است که نوشته شده «به یک خواننده نیازمندیم»، «به یک سازنده نیازمندیم»، «به یک داننده نیازمندیم» و …

اما مجری این تبلیغات کیست؟ هر چقدر بررسی کنید آرم یا لوگوی هیچ شرکت یا موسسه در این بنرها قابل رویت نیست چرا که اصولاً به جز همان یک جمله هیچ چیز دیگری در این بیلبوردها وجود ندارد، پس هدف از نوشتن ای جملات چه می‌تواند باشد؟

مدیر بازاریابی شرکت تپسی در اصفهان نوع این تبلیغات را ذهن کنجکاو کننده خوانده و می‌گوید: مدل این تبلیغات که از دوشنبه هفته گذشته بالا رفته جدید و مبتکرانه بوده و فاز اول حرکت تبلیغی تپسی در سطح شهر است.

مجلسی با بیان این که فاز دوم از چهارشنبه این هفته با 30 تابلوی تبلیغاتی آغاز می‌شود، عنوان کرد: چرایی و منظور جملات در این مرحله مشخص شده و لوگوی تاکسی اینترنتی تپسی نیز اضافه خواهد شد.

وی در توضیح چرایی این نوع تبلیغات تصریح کرد: ایهامی که چنین تبلیغاتی در فکر مخاطب ایجاد می‌کند او را منتظر و کنجکاو نگه می‌دارد تا گام بعدی اتفاق افتد و این منجر به تثبیت در ذهن مخاطب می‌شود.

مدیر بازاریابی شرکت تپسی در اصفهان تشریح کرد: منظور از «به یک خواننده نیازمندیم» این است که یک راننده خوب دست ترافیک را می‌خواند و یا جمله «به یک سازنده نیازمندیم» در اصل راننده خوب را سازنده یک روز مسافر می‌داند.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.