سرویس: اخبار شهرستان 12:57 - سه شنبه 21 شهریور 1396

با حضور قرآن دوستان؛

جشن حفظ سوره بقره با حضور نابغه قرآنی «حنانه خلفی» در تودشک+ تصاویر

جشن حفظ سوره بقره عصر با حضور حنانه خلفی، نابغه قرآنی در دارالقرآن شهر تودشک در شرق اصفهان برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، اولین جلسه حفظ قرآن با حضور 100نفر از خواهران و دانش آموزان دختر در تاریخ 16دی ماه سال گذشته تشکیل شد.

تابستان امسال به صورت جدی تری با حضور استاد سلیمانیان از استادان قرآن شروع و تا کنون 62 جلسه دو ساعته تشکیل شده است.

مصطفی خلفی، پدر حنانه خلفی در این مراسم گفت: حنانه از چهارسالگی روخوانی و روانخوانی قرآن و از پنج سالگی حفظ قرآن را شروع کرد و ظرف مدت دو سال حافظ کل قرآن شد.

وی ادامه داد: او تاکنون بالغ بر یکهزار و 700 برنامه را اجرا کرده است و در این مدت کوتاه، دو سفر به لبنان، یک سفر به ترکیه، سه سفر به عراق، دو سفر به سوریه، یک سفر به روسیه، یک سفر به امارات داشته است و از جمله افتخارات او نفر اول در مسابقات اوقاف، نفر سوم در مسابقات بین المللی احسن الاصوات امارات است.

خلفی در پاسخ به اینکه چگونه دختر شما به این موفقیت دست یافت گفت: مادر حنانه در هنگام بارداری زیاد قرآن می خواند و به صفحات قرآن نگاه می کردند.

وی ادامه داد: در هنگام تولد نیز صوت قرآن از سوره های جزء ۳۰قرآن را برای حنانه می گذاشتند و با صدای قرآن خوابش می برد و در سه سالگی متوجه شدیم که حنانه همان آیات را با لحن و آهنگ به زبان آورد.

پدر حنانه خلفی با تاکید براینکه عامل اصلی حافظ شدن فرزند، خانواده است گفت: خانواده باید بستر مناسب را برای فرزندان آماده کند و با بازی شرایط را برای کودکانمان ایجاد کنیم که قرآن را حفظ کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.