سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 14:39 - چهارشنبه 21 اسفند 1392

محور نصرآباد به محمد آباد

4 کیلومتر جاده ای که در انتظار بی خطر شدن ماند

بخشدار بخش جرقویه سفلی گفت: محور نصر آباد به محمد آباد از نقاط حادثه خیزی می باشد که تردد بسیاری از همشهریان در این مسیر صورت می گیرد و می بایست پیگیر مرتفع شدن خطرات آن شد.

به گزارش اصفهان شرق: گاهی بسیاری از مسیر ها هر لحظه در نگاه مسئولین قرار می گیرد و عاملی در جهت تکمیل پروژه و یا تعمیر آن می شود. در این بین مسیرهایی پیرامون مرکز شهرها می باشد که جدا از نگاه پیگیرانه صدای مسئولین را در جهت رفع مشکلات پیرامون مسیر می طلبد.

در این راستا محور 4 کیلومتری محمد آباد به نصر آباد جرقویه سفلی در انتظار فرصتی در جهت بی خطر شدن است و سالهاست تردد وسایل نقلیه سنگین را در خود دارد. مسیرهایی که در راستای خدماتی که به مردم ارائه می دهد منتظر ارائه خدمات از سوی مسئولین استان است.

جعفری بخشدار بخش جرقویه سفلی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در راستای حل مشکل این مسیر اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده در راستای این امر با اعتباری به پیمانکار، عملیات دو بانده کردن این محور آغاز شد ولی سرعت انجام کار با روندی کند روبروست که اگر به این منوال ادامه پیدا کند 2تا 3 سال دیگر شاهد بهره برداری از این مسیر می باشیم.

وی این جاده را از نقاط حادثه خیز استان خواند و عنوان کرد: تردد وسایل نقلیه سنگین در محور شهرضا به نایین و یزد از این مسیر با توجه به خط باریک این جاده بر خطرات این می افزاید و این در حالی است که جهت تکمیل پروژه قسمتی از شانه ی جاده گودبرداری شده و خطرات بیشتری را در راستای حادثه خیز بودن جاده  به وجود آورده است.

بخشدار جرقویه سفلی با درخواست مساعدت لازم از سوی مدیر کل راه و شهرسازی استان افزود: مردم بخش جرقویه سفلی به جهت نزدیکی با شهرضا در این مسیر تردد بسیاری دارند و نظر مسئولین در جهت رفع مشکل پیش روی جاده می تواند به مردم در جهت خدمت رسانی کمک شایانی کند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.