سرویس: اجتماعی 14:23 - دوشنبه 20 شهریور 1396

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان:

شهروندان در حفظ نظافت و زیبایی بستر زاینده رود همکاری کنند

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان از شهروندان خواست تا در حفظ نظافت و زیبایی بستر زاینده رود چه در زمان پر آبی و چه در زمان خشک بودن آن همکاری کنند.

به گزارش اصفهان شرق، حمیدرضا صبور  اظهارکرد: سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نقش عمده ای در پاکیزگیشهر دارد، از این رو این سازمان به صورت شبانه روز مشغول خدمت رسانی به شهر و شهروندان است.

وی از جمله وظایف سازمان خدمات موتوری، حمل پسماندها از مناطق مختلف شهرداری اصفهان، نظافت خیابان های اصلی و حمل نخاله و ضایعات فضای سبز شهرداری اصفهان دانست و افزود:
عمده فعالیت سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان اعزام کلیه ماشین آلات عمرانی اعم از کمپرسی، لودر، گریدر، بیل مکانیکی، بیل زنجیری، تانکرهای آب، جرثقیل ها است که در ظرفیت های مختلف به مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان و سطح شهر برای انجام کارهای عمرانی و خدماتی اعزام می شوند و به طور معمول در ۲ شیفت کاری در طول شبانه روز مشغول فعالیت هستند.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نظافت و لایروبی بستر زاینده رود را از دیگر وظایف این سازمان چه در ایام پر آبی و چه در زمان خشکی زاینده رود برشمرد.

وی تاکید کرد: نظافت بستر زاینده رود همه روزه  از ۵ صبح تا ۵ عصر برای جمع آوری پسماندهای موجود در بستر و حاشیه زاینده رود انجام می شود.

صبور با اشاره به اینکه در زمان پر آبی رودخانه جلبک ها رشد سریعی دارند و سطح رودخانه را نازیبا می کنند، افزود: اکیپ هایی برای جمع آوری جلبک ها فعالیت می کنند و البته برای حذف نقاط حادثه خیز زاینده رود نیز اقدامات لازم انجام می شود.

وی از شهروندان خواست تا در حفظ نظافت و زیبایی بستر زاینده رود همکاری کنند.

انتهای پیام/ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.