سرویس: تولیدی 13:40 - دوشنبه 20 شهریور 1396

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع):

۱۰۰۰ نفر از شرق اصفهان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند

سرهنگ عجمی، فرمانده ناحیه بسیج امام علی(ع) اصفهان گفت: در سال جاری ۵۵۰ نفر از شرق اصفهان به اردوی راهیان غرب و ۶۰۰ نفر در قالب ۱۳ اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده اند.

سرهنگ پاسدار، حسن عجمی در گفتگو با اصفهان شرق،  با اشاره به انگیزه حضور جوانان در اردوهای راهیان نور گفت: شناخت سیره و زندگی شهدا و قرار گرفتن در محیطی که شهدا به صورت شبانه روزی مشغول به دفاع و مبارزه بوده اند یکی از اهداف حضور جوانان در سفر به راهیان نور است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) افزود: شنیدن از سختی ها با چشیدن سختی ها متفاوت است و قطعا قرار گرفتن در مناطق عملیاتی و دیدن مستندات جنگ، می تواند تاثیر بسزایی بر جوانان بگذارد.

وی اظهار کرد: این حضور معنوی، به دور از ظواهر دنیوی باعث نزدیکی انسان به خداوند می شود و لذت حضور در مناطق عملیاتی را با هیچ عاملی نمی توان عوض کرد.

سرهنگ عجمی سازندگی را یکی دیگر از اهداف سفر راهیان نور برشمرد و تصریح کرد: بسیاری از افرادی که بر مدارج بالای معنوی از جمله شهادت رسیدند از جمله افراد عادی در جامعه بودند که با حضور در جبهه و دفاع مقتدارانه، ره صد ساله را یک شبه پیمودند و به این دلیل می توان از سازندگی به عنوان هدف بالای حضور جوانان در راهیان نور، نام برد.

فرمانده ناحیه بسیج امام علی(ع) اصفهان، با اشاره به اینکه جوانان روح خود را با حضور در معراج شهدا جلا می دهند، گفت: شناخت سیره شهدا و قرار گرفتن در محیط ایثار و رشادت فرزندان غیور ایران اسلامی، از جمله اهداف حضور موثر جوانان در اردوهای راهیان نور است.

وی با بیان اینکه شرق اصفهان پتانسیل فراوانی به منظور استفاده از این اردوی معنوی دارد، تاکید کرد: آرزوی بسیاری از مردم شرق اصفهان حضور در سرزمین های راهیان نور است ولی به دلیل مشکلات ناشی از خشکسالی و نبود توان مالی و همچنین عدم تبلیغ به موقع و موثر، فقط 20 درصد از پتانسیل موجود استفاده کرده اند.

سرهنگ عجمی از اعزام بیش از یکهزار نفر از شرق اصفهان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال جاری 550 نفر از شرق اصفهان به اردوی راهیان غرب و 600 نفر در قالب 13 اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده اند.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.