سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 14:25 - چهارشنبه 21 اسفند 1392

مدیر کل راه وشهر سازی استان اصفهان در گفتگو با اصفهان شرق

نیمه اول سال 93 بهره برداری از محور نصر آباد به محمد آباد انجام خواهد شد

مدیر کل راه و شهر سازی استان اصفهان با اشاره به بحث تامین اعتبار در پروژه های عمرانی گفت: بزرگترین عامل که در راستای پروژه های عمرانی می بایست در نظر گرفته شود بحث تامین اعتبار است.

محمود محمود زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به پروژه های عمرانی در شرق اصفهان اظهار داشت: پروژه ی محور نصرآباد به محمد آباد جرقویه سفلی از پروژه های پیش رویی می باشد که با تامین اعتبار امیدواریم چند ماه اول سال 93 به اتمام و بهره برداری برسد.

وی با اشاره به تعطیلات پیش رو در آستانه ی نوروز 93 افزود: به ناچار در بحث های ایمنی در حدود 21 اسفند ماه کارگاهها تعطیل خواهد شد و از بعد از 20 فروردین در سال 93 سرعت تکمیل پروژه بیشتر و عملیات تکمیل فعال تر خواهد شد و تمام تلاش ما بر این است که بتوان با اعتبار موجود به پیمانکار، این پروژه تکمیل شود.

محمود زاده شرق اصفهان را دارای بیشترین پروژه در استان خواند و تصریح نمود: 9 پروژه ی فعال در شرق اصفهان در دهه فجر با بیش از 40 میلیارد کلید خورد و در این جهت می توان شرق اصفهان را از مناطق دارای حداکثر پروژه عمرانی در استان اصفهان در زمان حاضر نام برد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان محور ورزنه به اژیه را از پروژه های پیش رو جهت بهره برداری خواند و گفت:
محور نیک آباد به حسن آباد، نودشن به ورزنه، محدآباد به نصر آباد، قلعه شور به رحیم آباد، اسلام آباد به کلیشاد از دیگر پروژه های شرق اصفهان می باشد که تمام تلاش ما بر این است تا بتوان پروژه های موجود را که عمدتا مصوبات سفر دولت نهم و دهم به اصفهان بود پیگیر و در راستای بهره برداری اجرا و تکمیل کنیم .

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “نیمه اول سال 93 بهره برداری از محور نصر آباد به محمد آباد انجام خواهد شد”

  1. هرندی گفت:

    آقای مدیر کل با سلام راه هرند به کوهپایه تا کی بیش پای شما باید جوانان خود را قربانی شده ببیننند وضایعهای نخاعی را روی ویلچر جابجا کنند که هیچ اسم واعتباری از این راه نیست . کمی تامل

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.