سرویس: اخبار شهرستان 16:17 - یکشنبه 19 شهریور 1396

مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای ورزشی:

سه استخر شنا در شرق اصفهان تامین اعتبار شد/ طرح های نیمه تمام در اولویت اول اداره تربیت بدنی

عباسی مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای ورزشی از تامین اعتبار سه استخر شنای ورزنه، هرند و رحیم آباد و پایان ساخت استخر ورزنه تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، پیش از ظهر امروز با دعوت دکتر کامران نماینده مردم شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان کشوری و استانی در زمینه امور ورزشی و بررسی پروژه های نیمه تمام وارد شهر ورزنه شدند و از نزدیک در روند مشکلات مربوطه قرار گرفتند.

میر محمد غراوی گفت: اولویت بودجه های عمرانی با طرح و پروژهای بالای 70 درصد است که در سال جاری بیش از 744طرح در حال تکمیل شدن قرار گرفته است.

مشاور وزیر ورزش و مدیر کل دفتر فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی با توجه به این که منطقه شرق اصفهان از مناطق محروم کشور است و باید تلاش بهتری بر حل مشکلاتش قرار داده شود، بیان کرد: تلاش بیشتر ما در روستا ها و مناطقی است که پتانسیل های زیادی در عرصه ورزش  دارند که این کمک در قالب کمک های دولتی و مردمی بوده و سعی ما بر این است که در این مناطق طرح و پروژهای بالای 50درصد را به اتمام برسانیم.

محمد عباسی مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای ورزشی مبنی بر میزان اعتبار  استخر ورزنه بیان کرد: استخر ورزنه، هرند و رحیم اباد تامین اعتبار شده که انشاالله با اعتباری بالغ بر 2میلیارد تومان استخر شهر ورزنه تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

دکتر حسن کامران نیز که این روزها مدیران استانی را به طرف مناطق محروم استان اصفهان هدایت می کند در خصوص ورزش و میزان اعتبارات مناطق شرق اظهار کرد: شرق اصفهان پتانسیل های زیادی در عرصه ورزشی دارد که باعث افتخار است که از روستای دشتی ما قهرمان جهانی داریم و مهدی حیدری نمونه ای از وجود علاقه مندی مناطق شرق اصفهان در عرصه ورزشی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: ما باید قابلیت های ورزشی جوانان را از بالقوه به بالفعل تبدیل کنیم تا بتوانیم درزمینه ورزشی در جهان کما فی السابق حرف اول را بزنیم.

مهندس سلطان حسینی مدیر کل تربیت بدنی استان اصفهان، اولولیت طرح های ورزشی را پروژه های نیمه تمام بیان کرد و افزود: در حال حاضر برای طرح های جدید بودجه و اعتباری نداریم.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.