سرویس: دسته‌بندی نشده 13:39 - یکشنبه 19 شهریور 1396

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

انتقال آب اصفهان به بروجن زاینده‌رود را به مرده رود تبدیل می‌کند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر طرح انتقال آب زاینده‌رود به بروجن اجرایی شود دیگر حتی قادر نخواهیم بود احیای فصلی زاینده‌رود را هم داشته باشیم و در کمال ناباوری زاینده‌رود به مرده رود تبدیل می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، علیرضا نصر اصفهانی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص برداشت آب از سد زاینده‌رود اظهار کرد: این روزها خبرهایی به گوش می‌رسد که حاکی از انتقال آب سد زاینده‌رود اصفهان به بروجن است و بر اساس این طرح برداشتی معادل 50 میلیون مترمکعب آب از سد زاینده‌رود صورت می‌گیرد و به بروجن انتقال داده می‌شود.

وی اجرای این طرح را منوط به افتتاح تونل سوم بهشت‌آباد دانست و افزود: قرار بوده است که پس از افتتاح تونل سوم بهشت‌آباد ، بخشی از آب اصفهان به شهر بروجن منتقل شود اما در حالی‌ که هنوز این اتفاق برای اصفهان  نیفتاده است می‌خواهند از سد زاینده‌رود آب برداشت کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر این طرح اجرا شود دیگر حتی قادر نخواهیم بود احیای فصلی زاینده‌رود را هم داشته باشیم و در کمال ناباوری زاینده‌رود به مرده رود تبدیل می‌شود؛ از استاندار اصفهان می‌خواهم نسبت به این امر دقت کرده و از حقوق شهروندان اصفهانی صیانت کند.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.