سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 09:10 - چهارشنبه 21 اسفند 1392

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

حمایت از تولید ملی یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی/توجه ویژه به موضوع اشتغال در بودجه سال ۹۳

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با اقتصاد مقاومتی تلاش می‌کنیم با اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور سیاست‌‌های حمایت از تولید ملی را نیز اجرایی و پشتیبانی کنیم.

به گزارش اصفهان شرق: حمیدرضافولادگر با اشاره به بودجه سال ۹۳ اظهار کرد: دولت و مجلس در بودجه سال ۹۳ توجه ویژه‌ای به موضوعاتی از قبیل اشتغال و حمایت از تولید ملی دارند.

وی با بیان این‌که متاسفانه در دولت گذشته به سیاست‌های تولید ملی توجه ویژه نشد ادامه داد: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با اقتصاد مقاومتی تلاش می‌کنیم با اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور سیاست‌‌های حمایت از تولید ملی را نیز اجرایی  و پشتیبانی کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در اجرای اقتصاد مقاومتی چند موضوع را باید پیگیری کنیم، برای نمونه اجرای برخی از بندها، ارسال لایحه از سوی دولت را می‌خواهد که در صورت عدم ارائه لایحه مجلس باید طرح‌های خود را اعلام نماید.

وی یادآور شد: باید این موضوع را مدنظر داشت که اگر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به درستی اجرایی شوند بسیاری از مشکلات اقتصادی رفع شده و به ثبات اقتصادی خواهیم رسید.

فولادگر ابراز کرد: حمایت از تولید ملی در محتوای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی وجود دارد و با اجرای دقیق آن‌ها کمک فراوانی به اشتغال و اقتصاد کشور خواهد شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.