سرویس: اخبار شهرستان 13:58 - جمعه 17 شهریور 1396

صبح امروز برگزار شد؛

برگزاری جشنواره آموزش اولیای پایه اول ابتدایی در بن رود/ تصاویر

جشنواره آموزشی اولیای دانش آموزان پایه اول دبستان و مهربانترین های دوره ابتدایی که همان آموزگاران پایه اولی هستند، با حضور اولیا و مربیان در سالن اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، جشنواره آموزشی اولیای دانش آموزان پایه اول دبستان و مهربانترین های دوره ابتدایی که همان آموزگاران پایه اولی هستند، با حضور اولیا و مربیان در سالن اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

محمد حیدری ضمن خیر مقدم  در خصوص جایگاه آموزش ابتدایی و نقش بی بدیل آموزگاران پایه اول در نظام آموزشی دوره ابتدایی و همچنین پروژه مهر97 و سازماندهی نیروی انسانی منطقه توضیحاتی داد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بن رود بر اهمیّت تعامل بین خانواده و مدرسه تاکید و اظهار کرد: مدرسه به عنوان اصلی ترین نهاد تعامل و ارتباط بعد از خانواده بوده که زندگی اجتماعی کودک در آن شکل می گیرد.

وی افزود: بنابراین تعامل مدیران و معلّمان با والدین دانش آموزان می تواند یک فضای مناسب اجتماعی برای رشد و تکامل شخصیّت دانش آموزان به وجود بیاورد.

حیدری تصریح کرد: دوره ابتدایی دوره ای است که در رشد و تربیت شخصیّت کودکان نقش به سزایی خواهد داشت.

معاون آموزش ابتدایی مدیر کل آموزش وپرورش استان ضمن تشریع برنامه ها و دستورالعمل های قابل اجرا در دوره ابتدایی در سال تحصیلی آینده، نقش آموزگاران پایه اول را در شکل دهی شخصیت دانش آموزان بسیار مهم دانست.

شهین جوانی ادامه داد: مراسمی که در آن آموزگاران و اولیای پایه اول همزمان با شروع سال تحصیلی حضور دارند و از طرف منطقه بن رود صورت گرفته بسیار مهم و قابل تقدیر است که جای تشکر دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش آموزش صحیح و همه جانبه اولیای دانش آموزان پایه اول ابتدایی را در ایجاد سازگاری با محیط مدرسه و کلاس درس و موفقیت دانش آموزان بسیار مفید و موثر دانست.

پخش کلیپ، سرود، نمایش، دکلمه و اهدای جوایز از برنامه های این جشنواره بود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.