سرویس: تولیدی » مصاحبه تفصیلی 00:25 - چهارشنبه 21 اسفند 1392

محمد حیدری مهرآبادی

وعده هایی که از سوی مسئولین در بخش بن رود عملی نشد

رییس شورای بخش بن رود گفت: اكثر پروژه هاي عمراني بخش بن رود در سال 92 نيمه تمام رها شد ولی مردم در تحقق حماسه سياسي و هم اقتصادي از مسوولين جلوترند و نمره آن ها بيست است.

محمد حیدری مهرآبادی رییس شورای شهر ورزنه در گفتگو با اصفهان شرق و با اشاره به حضور مردم بخش بن رود در تمامی صحنه های حماسه برای برافراشتگی نظام اسلامی ایران مسئولین را به حمایت از مردم زحمت کش شرق اصفهان فرا خواند و خشکسالی را باری بر دوش مردم شرق اصفهان خواند که عمل مسئولین را در این راستا  می طلبد.

در این زمینه و با توجه به نوع ارتباط وی با مردم بخش و همچنین نگاه ویژه ی وی در راستای خدمت رسانی به همشهریان شرق اصفهان با وی مصاحبه ای در این راستا تدارک دیدیم:

اصفهان شرق: با توجه به آغاز سال جدید و پایان سال عملکرد مسئولین را در راستای طرح خواسته های معقول مردم شریف بخش چطور دیدید؟

محمد حیدری– از ابتداي سال وعده هاي زيادي توسط مسوولين و براي رفع مشكلات مردم داده شد ليكن غيراز شخص فرماندار وعده بقيه مسوولين محقق نشده و در حد شعار باقي مانده و اكثر پروژه هاي عمراني نيمه تمام رها شده و يا اصلا شروع نشده است.

اصفهان شرق: با توجه به شعار سال که حماسه ی سیاسی حماسه اقتصادی نام داشت به نظر  شما چه گامهایی در این راستا عملی شد وآیا توانستیم به این شعار پاسخ دهیم؟

محمد حیدری– مردم شهيد پرور و هميشه در صحنه بخش بن رود و شهر ورزنه با مشاركت نود و هشت درصدي خود و راي بالا به دولت تدبير و اميد حماسه سياسي مد نظر مقام  معظم رهبري را محقق ساختند، مردم وظيفه خود را به درستي انجام دادند ليكن بخش دوم شعار كه عمده ي  آن مربوط به مسوولين بوده متاسفانه مورد غفلت واقع شد و مردم مورد حمايت واقع نشدند.

كشاورزي  در اثر نبود آب لطمه جدي ديد معيشت مردم به مخاطره افتادو كشاورزي باعلم روز و دانش جديد حمايت و پشتيباني نشد!

مشاغل جايگزين مورد تبليغ و فرهنگ سازي قرار نگرفت،‌زير ساخت هاي شهرك صنعتي و شهرك گلخانه اي آماده نشد و باز هم مردم با كمبودها و سختي هاي ناشي از خشك شدن زاينده رود و از دست دادن شغل خود تحمل کردند.

بنابرين مردم در تحقق حماسه سياسي و هم اقتصادي  از مسوولين جلوترند و نمره آن ها بيست است.

اصفهان شرق: بحث بندر خشک بسیار زیاد مطرح شد و در این راستا جلسات بسیاری از سوی مسئولین برگزار شد ولی در این راستا و با پایان پذیرفتن سال فقط خاطراتی ازاین جلسات ماند نظر شما و ارزیابی شما چیست؟

محمد حیدری– قبلا هم به مسوولين پيشنهاد داديم و تاكيد كرديم كه با عنايت به بيكاري روز افزون در دو بخش بن رود و جلگه  این بندر در اراضی جلگه و بن رود احداث شود چرا که عمده کشاورزان شرق اصفهان از این دو بخش می باشند و به خاطر موقعیت جغرافیایی ۵ کیلومتری راه آهن و ۱۴ کیلومتری جاده ترانزیتی اصفهان – بندر،بهترين موقعيت مي باشد ليكن خوف آن داريم كه اين طرح هم مثل بقيه پروژه هاي اشتغال زايي از جاهاي سر در آورد كه مشكل بيكاري را ندارند و انباشت كارخانه ها صداي مردم آن مناطق را در آورده است.

اصفهان شرق: اگر صلاح میبینید به پروژه هایی که وعده اجرایی شدن در سال 92  داده شده بود اشاره کنید؟

محمد حیدری- احداث استخر شنا، شروع عمليات ساخت بيمارستان، روپوش كانال شورآبه سجزي،مخابرات مسكن مهر،آسفالت فاز يك مسكن مهر ورزنه، روكش آسفالت مسير ورزنه،گردنه ملااحمد، تكميل راه ندوشن – ورزنه، شهرك قائميه،

اصفهان شرق: چه پروژه هایی نیمه کاره رها شد و جدا از رها شدن باعث ناامیدی در افراد شد؟

محمد حیدری- احداث استخر شنا، شروع عمليات ساخت بيمارستان، روپوش كانال شورآبه سجزي،  مخابرات مسكن مهر، آسفالت فاز يك مسكن مهر ورزنه،روكش اسفالت مسير ورزنه ،گردنه ملااحمد، تكميل راه ندوشن – ورزنه، همه اين ها رها شدهو در کل پروژه هایی که وعده داده شد همه و همه در چرایی رها شدن قرار گرفت.

اصفهان شرق: عملکرد مسئولین بخش را چه میزان می بینید؟

محمد حیدری– خوشبختانه با انتصاب آقاي صادقي به عنوان بخشدار بخش بن رود كه فردي توانمند و دلسوز و همكاري نزديك  شوراي بخش می باشند، تحرك جديدي در منطقه آغاز شده هم چنين پي گيري ها و حمايت هاي آقاي صادق زاده امام جمعه محترم ورزنه  نتايجي مثمر ثمري در پي داشته و ان شاء‌الله ادامه خواهد داشت.

اصفهان شرق: آیا بازتاب اخبار پروژه هادر فضای همه ی رسانه های مجازی توانست گره گشایی داشته باشد؟

محمد حیدری– متاسفانه خير

اصفهان شرق: به نظر شما  شغل های جایگزین کشاورزی و گردشگری تاچه اندازه روی عملکرد ما اثر دارد؟

محمد حیدری- مطمئنا ما در بخش خودمان پتانسيل هاي زيادي در بحث گردش گري داريم كه در صورت ورود بخش خصوصي و حمايت دولت مي تواند كمك زيادي به اشتغال زايي بكند و منطقه را از ركود فعلي خارج كند و باعث رونق اقتصادي آن بشود در كنار آن بايد مطالبه جدي مردم يعني حق ابه را هم پي گيري كنيم.

اصفهان شرق: میزان مشاغل خودکفایی و بسیج سازندگی در ورزنه تا چه اندازه بار را از دوش مردم برداشت؟

محمد حیدری– اگر تسهيلات مورد نظر به افراد ذيحق و واجد شرايط اعطا شود يقينا اثر مثبت دارد و افراد مستعد و علاقه مند تشويق مي شوند كه به سمت شغل هاي  جايگزين بروند.

اصفهان شرق:از مسئولین چه انتظاری در تحقق خواسته ها دارید؟

محمد حیدری– مسوولين مي بايستي رضاي خداوند و خدمت خالصانه به خلق خدا را در نظر بگيرند و به اين مردم زجر كشيده و صدمه ديده خدمت كنند،‌هر وعده اي مي دهند عمل كنند.

وعده هاي بي عمل زياد داريم كه متاسفانه باعث بي اعتمادي مردم شده!

صحبت های رییس شورای شهر ورزنه در این راستا نگاهی ژرف را می طلبد تا بتوان با همت بیشتر و نگاهی پیگیرانه واقعیت های پیش رو را به درستی نمایان ساخت.

طرح وعده ها در ابتدای سال 92 و عدم تحقق آن در پایان سال وعده هایی را مورد بررسی قرار می دهد که گفته شد ولی فقط در جوهر خودکار و نوشتن در صورت جلسات جا باز کرد.

مسئول ورزنه ای ما انتظار بالایی را از مسئولین ذیربط ندارد بلکه با خلوص نیت برای مردم زحمت کش بخش بن رود تحقق وعده ها را خواستار است، وعده هایی که در این مصاحبه باز هم مطرح شد تا اگر گاها به فراموشی رفته است، یادآوری از جنس عملی شدن شود.

 

همچنین بخوانید:

3 نظر در مورد “وعده هایی که از سوی مسئولین در بخش بن رود عملی نشد”

  1. ورزنه ای گفت:

    درود….

  2. مشهدي حسين گفت:

    بسيار خب! اگر نمي توانيد كاري انجام بدهيد استعفا بدهيد تا مردم خيالشان راحت شود.

  3. رهگذر گفت:

    من از زحمات شوراهها به خصوص آقاي حيدري تشكر مي كنم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.