سرویس: اخبار شهرستان 00:57 - پنجشنبه 16 شهریور 1396

نماینده مردم اصفهان در جمع مردم ورزنه:

فرهنگ ایثار و شهادت؛ خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمنان نظام است/ پیگیر تکمیل بیمارستان ورزنه هستیم

حجت الاسلام سالک نماینده مردم اصفهان گفت: امروز تمامی مردم و مسئولان وظیفه دارند تا قدردان ایثار، صبر، مقاومت و از خودگذشتگی خانواده شهدا باشند.

به گزارش اصفهان شرق، عصر امروز حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر ارتباط مردی خود در شهر ورزنه با مسئولان و جمعی از اهالی بخش بن رود و بخش های مجاور دیدار و پیگیر مسائل و مشکلات شد.

وی در این دیدار در جمع حاضرین در سخنان کوتاهی در خصوص مشکلات منطقه از جمله خشکسالی و حق آبه کشاورزان، اشتغال جوانان، احداث بیمارستان 32 تخت خوابی امام رضا(ع) شهر ورزنه و پیگیری ارتقاء منطقه به شهرستان مطالبی را بیان کرد.

حجت الاسلام سالک بنابر تفاهم نامه ای که اخیرا از سوی سازمان مدیریت و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و همچنین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به امضاء رسیده است اظهار امیدواری کرد: پیمانکار مربوطه هر چه سریعتر نسبت به جذب اعتبار 3 میلیارد تومانی اقدام و مسئولان وزارت نیز با تخصیص اعتبارات مورد نیاز بعدی جهت رفاه حال مردم شهید پرور منطقه اقدام تا رنج بعد مسافت بیش ازصد کیلومتری ورزنه به اصفهان از دوش این مردم زحمت کش برداشته شود.

نماینده مردم اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه دفتر ارتباط مردمی در شهر ورزنه تجهیز و دایر گردیده است و آماده خدمت رسانی به اهالی بخش های مجاور نیز بوده، چنانچه دیگر نمایندگان شهرستان نیز بخواهند در این دفتر حضور یابند از نظر اینجانب موجب خرسندی می باشد که این امر موجب گردد اهالی مسافت ورزنه تا اصفهان را طی نکرده و دچار زحمت نگردند.


حجت الاسلام احمد سالک در بدو ورود در شهر ورزنه در کنار قبور مطهر شهدای گمنام حضور یافت و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با قرائت فاتحه با ارمان های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند.

وی با حضور در منازل شهیدان عوضعلی دشتبانی و محمد امامی و شهیدان رمضانی تصریح کرد: برخود لازم دانستیم تا مصداق فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، به دست بوسی شما خانواده محترم شهیدان بیاییم و یاد و خاطره شهید عزیزتان را گرامی بداریم و ثابت کنیم که شهدا را فراموش نکرده ایم.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به اینکه در برابر شهدا و خانواده های آنها چیزی به غیر از شرمندگی، برای گفتن نداریم، گفت: امروز خدمت شما آمده ایم که بگوییم شهدا و خانواده های آنان تاج سر همه ما هستند و ما هرچه داریم از برکت مجاهدات شهدا است و بر سر سفره آنها نشسته ایم.

وی تصریح کرد: حضور خانواده های شهدا در تمامی عرصه ها و صحنه ها برای همه مردم به ویژه مسئولان الگو و اسوه است.

حجت الاسلام سالک بیان کرد: امروز تمامی مردم و مسئولان وظیفه دارند تا قدردان ایثار، صبر، مقاومت و از خودگذشتگی خانواده شهدا بوده و به این واسطه فرهنگ ایثار و شهادت که خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمنان نظام است را خنثی کنند.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست، مسئولیت ما در قبال شهیدان بسیار سنگین است و باید با ادامه راه آنان از حرمت خون آنان پاسداری کنیم.

 

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.