سرویس: اجتماعی 09:30 - پنجشنبه 16 شهریور 1396

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

طرح «خانواده محوری پلیس» در اصفهان اجرا می‌شود

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه جامعه امن، آرام، با نشاط و پویا محصول خانواده‌های سالم و آگاه است از اجرای طرح “خانواده محوری پلیس” به منظور جلوگیری از آسیب‌پذیری خانواده‌ها خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق،سردار مهدی معصوم بیگی در آئین تکریم از خانواده‌های کارکنان فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: خانواده به عنوان نخستین نهاد اجتماعی جامعه که در واقع می‌تواند در خیر و شر بودن تک تک افراد تاثیر گذار باشد، بسیار مهم و حیاتی است و باید مورد توجه و اهتمام جدی همه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: اگر خواهان جامعه‌ای سالم، با نشاط و پویا هستیم باید به موضوع خانواده توجه و اهتمام جدی داشته باشیم چرا که امنیت و آرامش جامعه، در گرو خانواده‌های سالم و آگاه است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح “خانواده محوری پلیس” توسط این فرماندهی خبر داد و گفت: نیروی انتظامی نیز به نوبه خود مصون‌سازی خانواده‌ها از آسیب‌های اجتماعی و همچنین آگاه سازی آن‌ها نسبت به جرایم، آسیب‌ها و تهدیدات را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

وی افزود: امروز برقراری امنیت و آرامش یکی از مهم‌ترین کارها و از ضروریات جامعه است که بر عهده نیروهای انتظامی قرار گرفته و البته این ماموریت با دشواری‌ها و سختی‌هایی همراه است که اگر حمایت و پشتیبانی خانواده‌های کارکنان نبود این ماموریت به خوبی انجام نمی‌شد.

وی امنیت را لازمه تولید، اشتغال، رفاه، تحصیل و تحقیق و عبادت عنوان کرد و اظهار داشت: پیش نیاز هر کاری در جامعه امنیت است و بدون آن کاری از پیش نمی‌رود و کسانی که این ماموریت بر عهده آنان قرار گرفته از همه چیزشان، حتی خانواه خود نیز گذشته‌اند و به همین دلیل مقام معظم رهبری عنوان مجاهد فی سبیل الله را به آنان اعطاء کرده است.

وی به نقش همسران نیروهای انتظامی در تربیت فرزندان اشاره کرد و اظهار داشت: اکثر نیروهای انتظامی به خاطر مشغله کاری و حضور در ماموریت ها شاید نتوانند بیشتر در کنار فرزندانشان حضور داشته باشند که در این رابطه نقش همسران این نیروها هم به لحاظ مادر بودن و تربیت فرزندان و هم پر کردن خلاء نبود پدر در خانه بسیار مهم و تاثیر گذار است.

فرمانده انتظامی استان همچنین با بیان اینکه موضوع معیشت خانواده‌های نیروی انتظامی به صورت جدی در دستور کار این فرماندهی قرار دارد از اجرای طرحی با عنوان طرح “خادم” در ستاد انتظامی استان به منظور رسیدگی به موضوع معیشت کارکنان و خانواده‌های آن‌ها خبر داد.

انتهای پیام/تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.