سرویس: اخبار شهرستان 16:43 - چهارشنبه 15 شهریور 1396

در جلسه شورای اداری بخش بن رود مطرح شد؛

ورزنه پایلوت اجرای طرح های سرمایه گذاری سبک و زودبازده

بگی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گفت: در هفته های آتی مشاوران و کارشناسان مرتبط با حضور در شهر ورزنه، اقدام های لازم درخصوص معرفی طرح ها برای سرمایه گذاران را انجام می دهند.

به گزارش اصفهان شرق، پیش از ظهر امروز جلسه شورای اداری بخش بن رود با موضوع اشتغال و کارآفرینی با حضور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی اصفهان، مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر ورزنه و بخش بن رود در محل سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر ورزنه برگزار شد.

احمد صادقی بخشدار بن رود ضمن تشکر از حاضران در جلسه در خصوص دستور کار جلسه و توجه و اهمیت به بحث اشتغال با توجه به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و محرومیت منطقه توضیحاتی بیان کرد.

جواد بگی ضمن بیان توضیحاتی در خصوص ایجاد اشتغال و وضعیت منطقه با توجه به خشکسالی های اخیر، از توجه ویژه همه مسئولان، بر انتخاب منطقه بن رود به عنوان پایلوت جهت اجرای طرح های سرمایه گذاری سبک و زود بازده اشاره کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی با توجه به پتانسیل منطقه از نظر مشاوران گفت: در دو هفته آینده مشاوران و کارشناسان مرتبط با حضور در محل شهر ورزنه اقدام های لازم درخصوص معرفی طرح ها برای سرمایه گذاران انجام می دهند.

وی در بازدید از محل شهرک صنعتی ورزنه، به منظور روشنایی و فضای سبز این شهرک، قول مساعد 60 میلیون را داد تا در اسرع وقت انجام شود.

انتهای پیام/ حسنعلی قطبی ورزنه

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.