سرویس: چند رسانه ای 13:00 - چهارشنبه 15 شهریور 1396

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج):

رونق دادن به مساجد با حضور همگانی/ سربازی برای انقلاب بازنشستگی ندارد

سردار فدا، جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: با حضور همگانی در مساجد و رونق بخشیدن به فعالیت های فرهنگی و مذهبی، موجبات حضور پررنگ و بانشاط عموم مردم در مساجد را فراهم کنیم.

به گزارش اصفهان شرق، گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت دهه ولایت و میلاد امام هادی علیه السلام، از طرف ناحیه مقاومت بسیج حضرت امام حسین (ع) و کانون بازنشستگان سپاه صاحب الزمان(عج) شب گذشته در بهارستان برگزار شد.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج)، با اشاره به اینکه هر انقلابی سه رکن اساسی دارد که شامل محدوده سرزمینی، حکومت و مردم است اظهار کرد: حکومتی که پس از این انقلاب بوجود می آید تاثیر گذار نخواهد بود مگر بتواند گزینه دیگری به نام فرهنگ غنی، پویا و با نشاط همراه با سه رکن قبلی وجود داشته باشد تا بتواند جهان را تحت تاثیر قرار دهد.

سردار فدا ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران از جنس همان انقلاب های تاثیر گذار است، زیرا این انقلاب به رهبری امام خمینی(ره) یک ظرفیت و فرهنگی را در جامعه ایجاد کرد که پیش از این در ایران سابقه نداشت و تاثیر گذاری این فرهنگ به قدری بوده است که امروزه دشمنان اسلام و ایران کمر همت به نابودی این انقلاب بسته اند.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام در اوایل انقلاب با جنگ سخت، ضربه های فیزیکی، ترور و تحمیل جنگ تحمیلی سعی در خشکاندن ریشه های انقلاب داشتند و چون در جنگ سخت پیروز میدان نشدند، از طریق نفوذ و تاثیر بر تغییر باورهای مسولان و نخبگان وارد عمل شدند تا بتوانند این گونه در نظام اسلامی رخنه کنند.

سردار فدا با اشاره به تاخیر تشییع پیکر شهید حججی در ادامه افزود: به منظور دقت در آزمایش های تشخیص هویت شهید، DNA ایشان را با DNA های موجود در اعضای خانواده  تطبیق می دهند و نتیجه اعلام می شود.

وی اظهار کرد: امثال شهید حُججی بهترین و بزرگترین الگو برای هریک از ما هستند و بیشترین تاثیرگذاری را در جوانان و نوجوانان دارند، اما دشمن در صدد کمرنگ جلوه دادن مراسم های ملی، مذهبی و عدم فرهنگ سازی این افکار است.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) خطاب به پیشکسوتان حاضر در این گردهمایی، تاکید کرد: امروز شما بازنشستگان با وجود اینکه در لباس سپاه نیستید اما همچنان وظیفه پاسداری از نظام و انقلاب را با استفاده از ظرفیت های موجود برعهده دارید.

وی با استناد به جمله امام خمینی(ره) که فرمودند: «مساجد سنگرند، سنگرها را حفظ کنید» گفت: با حضور همگانی در مساجد و رونق بخشیدن به فعالیت های فرهنگی و مذهبی، موجبات حضور پررنگ و بانشاط مردم در مساجد را فراهم کنید.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.