سرویس: اخبار شهرستان 01:27 - چهارشنبه 15 شهریور 1396

همسر شهید مدافع حرم حاج محمود شفیعی:

رسانه ها برای شهدای جاویدالاثر مدافع حرم کم گذاشتند/ حاج محمود برات شهادتش را از امام رضا(ع) گرفت

طاووسی همسر شهید مدافع حرم گفت: شهید گریه کن نمی خواهد بلکه رهرو واقعی برای رساندن پیام شهدا به جهان را نیاز دارد و این نکته کلیدی بود که حاج محمود به آن اشاره می کرد.

رقیه طاووسی در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به اینکه عدم بصیرت انسان را به بیراهه می کشاند، گفت: زمانی که بصیرت در زندگی فردی وارد شود، مسئولیت پذیری به نحو احسن در فرد شکل خواهد گرفت و قطعا رزمندگان مدافع حرم به دلیل شناخت حس مسئولیت برای دفاع از حریم اسلام به برون مرزها راهی شدند.

همسر شهید مدافع حرم حاج محمود شفیعی اظهار کرد: بصیرت انسان را به هدف می رساند و چه زیبا که هدف زندگی برای دفاع از حریم اسلام و آماده شدن برای رسیدن به لقاء الله باشد؛ آن وقت است که همه زندگی فدای عمه سادات حضرت زینب(س) می شود.

وی با اشاره به اینکه ولایتمدرای شاخصه همسر شهیدش بود، افزود: حاج محمود عاشق رهبر بود و زندگی اش بر ولایتمدرای می چرخید و همین بصیرت بالایش بود که نقشه راه را برایش ترسیم کرد.

طاووسی با بیان اینکه شهادت شهید حججی، ارادت بالای یک رزمنده به اربابش حسین(ع) و اخلاص جوان دهه هفتادی را نشان داد، تاکید کرد: شهادت شهید حججی به نوعی شهادت حاج محمود را برای ما زنده کرد و همزمان با خبر بازگشت پیکر پاک شهید حججی، حاج محمود نیز بعد از گذشت دو سال به نزد دخترانش بازگشت.

وی با اشاره به غربت شهدای جاویدالاثر در بین رسانه ها، خاطرنشان کرد: رسانه ها برای شهدای جاویدالاثر مدافع حرم کاهلی کردند و در پرداختن به زندگی این شهدا کم کاریشان مشهود است در صورتی که باید فعالیت های جهادی و بسیجی شهدای جاویدالاثر نیز به دید همگان می رسید.

همسر شهید مدافع حرم شرق اصفهانی تصریح کرد: حاج محمود برات شهادتش را از امام رضا(ع) گرفت و تاکید داشت که شهید رهرو می خواهد تا حق شهدا ادا شود و پیغامشان به کل دنیا مخابره گردد.

انتهای پیام/ ش

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.