سرویس: اقتصادی » نماینده مجلس 15:10 - سه شنبه 14 شهریور 1396

حجت‌الاسلام سالک:

بازدید از مراکز نظامی توطئه جدید آمریکا

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: آمریکایی‌ها با طرح بازدید از مراکز نظامی ایران دنبال یک توطئه جدید علیه ملت ایران هستند و این نشان می‌دهد که برخی آمریکایی‌‌ها را گستاخ‌تر از گذشته کرده‌اند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس و عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز  با بیان اینکه، آمریکایی‌ها با طرح بازدید از مراکز نظامی ایران دنبال یک توطئه جدید علیه ملت ایران هستند، گفت: آمریکایی‌ها تصور می‌کنند که می‌تواند مرحله به مرحله به منافع ملی ملت ایران لطمه بزنند و امنیت را از مردم و کشور ما سلب کنند و اینکه امروز طرح بازدید از مراکز نظامی ایران را طرح می‌کنند، نشانگر گستاخی بیش از حد آنهاست.
وی با بیان اینکه، برخی‌ها با مواضع انفعالی مقامات آمریکا را علیه ملت ایران گستاخ‌تر کرده‌اند، گفت: مگر ملت ایران چنین اجازه‌ای به مقامات کشور می‌دهند که زمینه بازدید بیگانگان را از مراکز نظامی فراهم کنند؟ ملت ما هیچ اعتمادی به آمریکا و متحدانش ندارد چراکه آمریکا دشمنی خود با ملت ایران را بارها ثابت کرده است و در این مسئله جای هیچ شبهه و تردیدی نیست.
سالک گفت: در هر کشوری مسائل نظامی و دفاعی جزو خطوط قرمز آن کشور محسوب می‌شود چرا که این مسئله با امنیت کشور و مردم در ارتباط است و لذا هیچ کشوری اجازه نمی‌دهد به دست خودش امنیت کشور و مردمش را سلب نمی کند؛ امروز نیروهای مسلح و دولت نیز اعلام کرده که به هیچ کشور و نهادی اجازه بازدید از مراکز نظامی را نخواهند داد و این یک اصل قطعی و خدشه‌ناپذیر است.
نماینده مردم اصفهان در پایان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز برای دفاع حقوق و امنیت مردم از موضع دولت و نیروهای مسلح برای ممنوعیت بازدید از مراکز نظامی حمایت می‌کند.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.