اصفهان شرق

ورزنه را در بحث گردشگری جزء اصفهان به حساب آوریم

کدخبر: 14357
1392/12/20 در ساعت 12:46

رضا خلیلی راهنمای تخصصی طبیعت گردی بخش بن رود در راستای سال جدید در گفتگو با اصفهان شرق به توزیع بیش از 5 هزار بروشور گردشگری شهرداری با محتوای معرفی جاذبه ها در قالب عکس و راهنمای مسافران و … خبر داد .

وی توزیع 2000 نسخه از این بروشور را در شهر اصفهان خواند و افزود: ورزنه جز بخش های مهم گردشگری با جاذبه های طبیعی بسیار شاخص در کویر می باشد. در این راستا متاسفانه تبلیغی در جهت معرفی آن توسط شهرداری شهر اصفهان در ستاد های سطح شهر به عمل نیامده است و خواهشمندیم که جاذبه های ورزنه را جز جاذبه های شهر اصفهان به شمار آورند.

خلیلی ورزنه اشاره ای به مراکز اسکان مسافران نوروزی در شهر ورزنه داشت و افزود: در جهت اسکان مسافران نوروزی دبیرستان ابن سینای ورزنه و منزل شخصی اینجانب از مکان های مشخص شده در جهت رفاه مسافران قرار داده شده است و اگر نیاز بیشتر درجهت اسکان به وجود آمد خانه های محلی آماده پذیرایی خواهند بود.

راهنمای تخصصی طبیعت گردی ارائه خدمات در طول تعطیلات نوروزی اعم از(پخت نان ، خدمات سوپر مارکت ها) را به صورت شبانه روزی در راستای فراهم کردن مواد ضروری مسافران در شهر ورزنه از دیگر خدمات مصوب شده در راستای ستاد نوروزی عنوان کرد.