سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 12:38 - سه شنبه 20 اسفند 1392

رییس شورای بخش مرکزی:

عدم اشرافیت به منطقه طرح های هادی را مسئله دار کرد

رییس شورای بخش مرکزی در رابطه با طرح های هادی بخش مرکزی گفت: طرح هادی روستایی با عدم آینده نگری در باب افزایش جمعیت با مشکل مواجه می شود.

به گزارش اصفهان شرق: جلسه ای با حضور دکتر کامران نماینده مجلس، مستولی زاده رییس بنیاد مسکن و 300 نفر از شورای بخش مرکزی در سروش بادران تشکیل شد.

حسن زاده رییس شورای  بخش مرکزی درراستای این جلسه حضور شورای 82 روستای بخش را در کنار هم از محاسن این گونه جلسات بر شمرد و اظهار داشت: در جمع شوراهای بخش مشکلات مطرح می شود و از تجربیات یکدیگر در راستای حل مسائل روستا استفاده ی لازم برده خواهد شد.

وی اشاره به طرح های هادی روستا ها را از مهم ترین بخش این جلسه فرا خواند و افزود: طی این جلسه مقرر شد بنیاد مسکن به صورت موردی در حل برخی روستا های بحرانی وارد عمل شود تا بتوان تصمیمات مربوطه را در راستای اصلاح این طرح ها به عمل آورد.

حسن زاده مشکل دار بودن بیشتر طرح های هادی روستایی اشاره و در این رابطه با اشاره به طراحی این طرح ها در سالها پیش گفت: متاسفانه در رابطه با محدودی روستا برخی کارشناسان مربوطه به دلیل غیر بومی بودن در منطقه و عدم اشرافیت بر روستا آینده نگری لازم را ایفا نکرده و امروزه طرح ها با مشکلات بسیاری روبروست.

رییس شورای بخش مرکزی  بخش مرکزی در پایان جانمایی برخی مکان ها از قبیل پایانه های باربری را در نقطه ی نا مناسب روستاها از مشکلات پیش رو ی این طرح خواند و در رفع این مساله کارشناسی های لازم را در آینده مهم خواند .

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “عدم اشرافیت به منطقه طرح های هادی را مسئله دار کرد”

  1. وقتی مدیریت هزینه درست اجرا نشود نتیجه اش این همه نابسامانی و خرابکاری درروستاها می شود وقتی طرحی خوب اجرا نمی شود چرا دوباره به ارگان اعتماد می کنید و کاررا به او می سپارید

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.