سرویس: اقتصادی » نماینده مجلس 17:31 - جمعه 10 شهریور 1396

در نشست مجمع اصولگرایان اصفهان مطرح شد

سالک: منافقان دائم رنگ عوض می‌کنند و به‌دنبال فتنه هستند

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: منافقان دائم رنگ عوض می‌کنند و به‌دنبال فتنه هستند، به طور قطع منافقان بستر نفوذ را فراهم می‌کنند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام احمد سالک صبح امروز در نشست مجمع اصولگرایان اصفهان به مناسبت عید سعید قربان اظهار داشت: عید قربان نشان از این است که انسان با هوای نفس خود مبارزه کند و خود را در مقابل گناهان با کمک ایمان و تقوا کنترل کند، عید قربان نماد ایثار، سردادن در امر الهی و حرکت عظیم جامعه‌ای است که در مسیر تعالی الهی قرار دارد، عید غیر نیز ولایت‌مداری را به ما تعلیم می‌دهد، انسان باید در راستای خط طولی اطاعت از ولایت امر حرکت کند.

وی افزود: رمز موفقیت در ولایت‌پذیری بر مبنای اعتقادات راسخ است، اگر کسی با ولایت مشکلی دارد باید در ایمان او شک کرد، ولایت‌پذیری ملازماتی دارد که بر‌اساس صحبت امام علی(ع) رمز موفقیت در این راه بودن در راه خدا و پیامبر (ص) است، زمانی که در جنگ و حلقه پیروزی با پیامبر (ص) بودیم ایمان ما افزوده شد و امر الهی را پیاده کردیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت ابتدا بودن با رهبری است و در مشکلات نیز باید صبور باشیم، حضرت علی (ع) می‌فرمایند هر کس می‌خواهد با ما راه برود باید سختی‌ها را تحمل کند، وحدت کلمه باید حول محور ولایت باشد، امیرالمومنین (ع) می‌فرماید که بندگان خدا را به تقوا توصیه می‌کنم، شما را پرهیز می‌دهم از اینکه با اهل نفاق نشست و برخاست کنید.

وی تصریح کرد: حضرت علی (ع) درباره منافقان می‌فرمایند، منافقان خود گمراه هستند و دیگران را نیز به خطا و اشتباه تشویق می‌کنند، منافقان دائم رنگ عوض می‌کنند و به‌دنبال فتنه هستند، به طور قطع منافقان بستر نفوذ را فراهم می‌کنند.

عزت‌الله ضرغامی نیز در این نشست اظهار داشت: عید قربان روز آزمایش الهی است، شهید مطهری در تبیین آیاتی از قرآن کریم می‌گویند برخی به پست و مقامی می‌رسند و در این میان برای افرادی که به این جایگاه نرسیده‌اند سئوال پیش می‌آید که آیا این افراد به دلیل قرب الهی به این جایگاه رسیده‌اند، همه این مسائل مایه آزمایش الهی است.

وی افزود: تلاش در امر انتخابات در نفس کار بسیار ارزشمند است اما مشخص نیست که پس از رسیدن به آن پست و مقام کار در راه خداوند انجام شود، برخی افراد هستند که اخلاق و رفتارشان زمانی که در یک پست و مقام هستند بسیار متفاوت‌تر از زمانی است که پست و مقامی ندارند که در این زمان باید افرادی که در رأس کار قرار دارند نگاه دقیقی داشته باشند.

رئیس اسبق سازمان صداوسیما خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید بسیاری بر حضور جوانان دارند، خداوند به این دلیل که به مومنان عنایت دارد امتحان‌هایی را در مسیر افراد قرار می‌دهد، زمانی که اخلاص دیده شود و تلاش باشد توفیقات الهی نیز حاصل می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.