سرویس: اخبار شهرستان 11:26 - پنجشنبه 09 شهریور 1396

در دیدار بخشدار جرقویه سفلی با امام جمعه مرکز بخش مطرح شد؛

مسئولیت امانتی است که شهدا بر دوش مسئولان گذاشتند/ در بخش اشتغال کار چشمگیری صورت نگرفته است

بخشدار جرقویه سفلی به همراه مدیران دولتی در گلزار شهدای گمنام شهر نیک آباد حضور یافته و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و تجدید بیعت با آرمان های شهدا و امام شهدا به دیدار امام جمعه این شهر رفتند.

به گزارش اصفهان شرق، بخشدار جرقویه سفلی به همراه مدیران دولتی در گلزار شهدای گمنام شهر نیک آباد حضور یافته و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و تجدید بیعت با آرمان های شهدا و امام شهدا به دیدار امام جمعه این شهر رفتند.

حجت الاسلام سید حسین طباطبایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و قرآن به ویژه دولتمردان شهید رجایی و باهنر گفت: علت نام گذاری این هفته به نام دولت و ماندگاری نام و یاد دولتی با عمر کوتاه به خاطر شخص نیست بلکه علت آن فکر و تحولی بود که ایجاد کردند و این اقدام گرامیداشت یک تفکر انقلابی و پر تلاش است که امروزه مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند.

امام جمعه شهر نیک آباد با بیان این که دغدغه مقام معظم رهبری ریشه کن کردن فقر و اجرای عدالت است، ادامه داد: شما به عنوان مسئول در یک اداره نماینده نظام جمهوری اسلامی ایران هستید و نحوه برخورد و رفتار شما با مردم منعکس کننده رفتار نظام با آن ها است.

وی افزود: رفتار خوب یا بد شما پای نظام نوشته می شود، پس در گفتار و رفتار خود دقت لازم را داشته باشید، این مسئولیت امانتی است که شهدا به ما سپرده اند و موظفیم در مسیر آن ها گام برداریم.

حجت الاسلام طباطبایی با اعلام این که تریبون نماز جمعه در مناسبت‌های مختلف در خدمت شما برای ارائه گزارش عملکرد شما به مردم است، تصریح کرد: گزارش دادن و استفاده از ظرفیت نماز جمعه و فضای مجازی باعث دلگرمی و همراهی بیشتر مردم با مسئولان و نظام می شود.

امام جمعه شهر نیک آباد بیان داشت: در کنار اجرای برنامه ها و چشم انداز ارگان ها و سازمان، هدف اصلی باید خدمت به مردم باشد چرا که اوج مراجعات و توقعات مردم از ما این است که قدمی برای آن ها برداریم.

در ابتدای این دیدار حسن جعفری هرندی بخشدار جرقویه سفلی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهدای دولت گفت: مجموعه ادارات بخش فعال و پرکار و بنای خدمت به مردم را دارند و علیرغم این که در کنار کمبود منابع مالی با کمبود نیروی انسانی مواجه هستند، خدمات ارزنده ای به مردم ارائه می دهند.

وی در ادامه گزارشی از اهم اقدامات صورت گرفته در سطح بخش توسط دولت در حوزه های مختلف ارائه کرد و با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر بحث اشتغال گفت: هر چند کارها و اقدامات و خدمات بسیار خوبی در زمینه های مختلف در بخش صورت گرفته است اما اعتراف می کنیم در بخش اشتغال کار چشمگیری صورت نگرفته و در دور جدید بنا داریم برنامه ریزی ها و اقدامات بیشتر در حوزه اشتغال باشد.

در این جلسه همچنین تعدادی از روسای ادارات گزارشی از اقدامات و انتظارات دستگاه مربوط خود بیان کردند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.