سرویس: اجتماعی 10:46 - پنجشنبه 09 شهریور 1396

در جوار هشت هزار شهید اصفهان؛

مراسم پرفیض دعای عرفه در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود+ جزییات

مراسم معنوی دعای عرفه با گرامیداشت یاد شهدای منا، شهدای کشتار حجاج در سال ۶۶ در مکه و شهدای عرفه روز پنجشنبه از ساعت ۱۴ در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، سید علی قریشی اظهار کرد: همزمان با روز عرفه در گلستان شهدای اصفهان ویژه‌برنامه‌ای برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با بیان اینکه در این روز گرامی در جوار هشت هزار شهید خفته در گلستان شهدای اصفهان دعای پرفیض عرفه قرائت خواهد شد، گفت: قبل از شروع دعا حجت‌الاسلام مهدی نیلی پور رییس بنیاد مهدویت و آینده پژوهی اصفهان به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

وی با اظهار اینکه مهدی منصوری و احمد اصفهانی در این مراسم به ستایشگری از اهل بیت و مداحی خواهند پرداخت، اظهار کرد: در این روز یاد  29 شهید اصفهانی فاجعه منا که در سال 94 در شرایط بسیار سختی در صحرای منا به شهادت رسیدند، پاس داشته خواهد شد.

قریشی با بیان اینکه در این مراسم یادبود شهدای مظلوم حادثه مکه در سال 1366 در مراسم برائت از مشرکان نیز هست، گفت: فردا در روز عرفه سالگرد شهدای بزرگوار عرفه نیز هست.

معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان اظهار کرد: روز پنجشنبه 9 شهریورماه ساعت 14 در گلستان شهدا با حضور آحاد مختلف مردم مراسم معنوی و نیایش مردم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.