سرویس: اخبار شهرستان 08:38 - پنجشنبه 09 شهریور 1396

در دیدار از خانواده های شهدا در بخش کوهپایه مطرح شد؛

دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان یک وظیفه است/امام حسین (ع)شهید شد اما شمرها همچنان هستند

امام جمعه، بخشدار، ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت هفته گرامیداشت دولت از خانواده شهدای بخش کوهپایه دیدار کردند.

به گزارش اصفهان شرق،  امام جمعه، بخشدار، ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت هفته گرامیداشت دولت از خانواده شهدای بخش کوهپایه دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام شاکری با بیان جایگاه ویژه شهدا از عجز و ناتوانی تمامی مسئولان برای پاسداشت مقام این انسان های وارسته سخن گفت.

امام جمعه شهر کوهپایه با اشاره به شهادت محسن حججی شهید مدافع حرم، شهدا را اسوه و الگویی دانست که پیروی از آن ها راه درست و حق را آشکار می کند.

وی اظهار کرد: امروز تمامی مردم و مسدولان وظیفه دارند تا قدردان ایثار، صبر، مقاومت و از خودگذشتگی خانواده شهدا باشند.

حجت الاسلام شاکری ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست، مسئولیت ما در قبال شهیدان بسیار سنگین است و باید با ادامه راه آنان از حرمت خون آنان پاسداری کنیم.

امام جمعه شهر کوهپایه با بیان این که خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده های معظم شهدا، عزت و اقتدار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است؛ خاطر نشان کرد: دیدار و سرکشی مسئولان از خانواده شهدا یک وظیفه و توفیق الهی است.

بخشدار کوهپایه اکبر تودشکی و محسن هاشمی ریاست سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده های شهدا گفتگو کردند، خواسته های آن ها را از نزدیک شنیدند  و از اراده قوی برای رفع آن در کمترین زمان خبر دادند.

در میان این گفتگو ها وقتی سخن به شهید حججی رسید سخن مادر شهیدی قابل تأمل بود که گفت: امام حسین (ع)شهید شد اما شمرها همچنان هستند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.