سرویس: اجتماعی 09:30 - پنجشنبه 09 شهریور 1396

آیت‌الله ناصری تأکید کرد

لزوم تلاش نیروهای انتظامی برای برقراري امنيت در كشور/ مردم قدردان نعمت امنیت باشند

استاد اخلاق و عرفان حوزه علميه اصفهان گفت: از شما مي‌خواهم كه در برقراري امنيت اين كشور كه مملكت امام زمان(عج) است بسيار كوشا باشيد، چرا كه هرچقدر در اين زمينه تلاش كنيد بيشتر مورد عنايت حضرت ولي عصر(عج) قرار خواهيد گرفت.

به گزارش اصفهان شرق، آیت‌الله محمدعلی ناصری در دیدار  فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: به لطف و عنایات امام زمان(عج) و تلاش و مجاهدت نیروهای سپاه، ارتش و انتظامی امنیت خوبی در سراسر کشور حاکم است که مردم باید قدر این نعمت بزرگ را بدانند.

وی حفظ امنیت نظام جمهوری اسلامی را بسیار مهم عنوان کرد و خطاب به نیروهای انتظامی گفت: از شما می‌خواهم که در برقراری امنیت این کشور که مملکت امام زمان(عج) است بسیار کوشا باشید، چرا که هرچقدر در این زمینه تلاش کنید بیشتر مورد عنایت حضرت ولی عصر(عج) قرار خواهید گرفت.

استاد اخلاق و عرفان حوزه علمیه اصفهان سعادت نیروهای نظامی و انتظامی را سرباز واقعی امام زمان(عج) بودن عنوان کرد و گفت: دلسوزی برای نظام و تبعیت از مقام معظم رهبری دو ویژگی است که باعث عزت پلیس ایران در بین مردم شده است.

وی افزود: هر مسؤولی که دغدغه‌اش حفظ نظام و شئونات اسلام است مطمئن باشد که خداوند نیز او را حفظ کرده و در دنیا و آخرت به وی عزت می‌دهد.

ناصری با اشاره به وقوع جنگ‌های داخلی در کشورهای منطقه مطرح کرد: اگر این وضعیت از مقدمات ظهور باشد وظیفه ما توسل به ائمه اطهار(ع) و تبعیت از مقام معظم رهبری است تا در این راه ثابت قدم باشیم و به زودی پرچم این نظام را به دست مبارک حضرت ولی عصر(عج) بسپاریم.

حفظ مملکت امام زمان(عج)، تبعیت از مقام معظم رهبری، برپا داشتن نماز اول وقت، پیاده کردن دستورات الهی، ترک محرمات، کارکردن برای خدا، بنده خدا بودن و چشم از نامحرمان فروبستن از جمله توصیه‌های این مجتهد و استاد حوزه علمیه اصفهان به نیروهای انتظامی بود.

مهدی معصوم‌بیگی نیز در این دیدار وجود علمای بزرگ در اصفهان را نعمتی برای مردم و مسؤولان و چراغ راهنما و هدایتگر جامعه عنوان کرد و بیان داشت: راهبرد نیروی انتظامی این است که معمولاً خدمت بزرگان و علمای دین می‌رسند تا هم از وجود معنوی آن‌ها بهره‌مند شوند و هم اگر این عزیزان نظرات خاصی دارند استماع کرده و آن‌ها را دنبال کنند.

وی با اشاره به سختی‌های موجود در مأموریت‌های نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی برای اینکه بتواند از این مأموریت‌های سخت با موفقیت و سربلندی بیرون بیاید باید زرهی داشته باشد که او را در برابر آسیب‌ها و خطرات محافظت کند و این زره نیز تقوا، مأنوس شدن با قرآن و اهل بیت است.

فرمانده انتظامی استان در پایان تصریح کرد: در این زمینه برنامه‌های خوبی در دستور کار پلیس اصفهان است و برنامه‌های تشویقی برای ترغیب کارکنان به حفظ قرآن کریم، برپایی کلاس‌های بصیرت‌افزایی و جلسات انس با قرآن با جدیت در این پلیس دنبال می‌شود.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.