سرویس: اخبار شهرستان 20:32 - سه شنبه 07 شهریور 1396

بخشدار جرقویه علیا خبر داد:

افتتاح چند پروژه عمرانی شهری و روستایی جرقویه علیا در هفته دولت

بهزادفر از افتتاح چند پروژه عمرانی در منطقه جرقویه علیا در هفته دولت، در قالب پروژه های شهری و روستایی با اعتبار میلیاردی خبر داد.

حسین بهزادفر در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق با اشاره به خدمات انجام شده بعد از انقلاب گفت: هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی است و این وحدت و تلاش در جهت تحکیم و اقتدار کشور نمود پیدا می کند.

بخشدار جرقویه علیا اظهار کرد: چه نیکوست که دولتمردان و خدمتگزاران به مردم غیور ایران زمین برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام هم قسم شوند تا برای ساختن ایرانی آباد، مقتدر و آزاد تلاش خود را دو چندان کنند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در طول یک سال گذشته در منطقه جرقویه افزود: در سال گذشته افتتاح مدرسه برکت، ایجاد و افتتاح پارک خانواده با حضور فرماندار اصفهان، آسفالت معابر روستایی با اختصاص قیر رایگان به دهیاری ها و شهرداری ها، راه اندازی جایگاه سوخت تراکتورداران جرقویه علیا و بر طرف شدن کاهش ولتاژ از جمله اقدام های عمرانی بخش بود که به صورت ویژه دنبال شد.

وی از افتتاح چند پروژه عمرانی شهری و روستایی جرقویه علیا خبر داد و تصریح کرد: افتتاح ساختمان دهیاری روستای کمال آباد، اتصال 10 کیلومتر جاده نیک آباد به حسن آباد، کانون بشارت رامشه، خانه عالم روستای رامشه و جایگاه سوخت دهستان رامشه از جمله مواردی است که به زودی شاهد بهره برداری از آن هستیم.

انتهای پیام/ احمد صادقی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.