سرویس: اجتماعی 17:43 - سه شنبه 07 شهریور 1396

مدير كل عتبات سازمان حج و زيارت

شروع ثبت نام دوره جدید اعزام های عتبات عالیات و قیمت سفر به کربلا مشخص شد

مدير كل عتبات سازمان حج و زيارت گفت:ثبت نام دوره جدیداعزامی( ۳۱ شهریور ماه تا ۶ آبان ماه) به عتبات عالیات از فردا شروع می شود.

به گزارش اصفهان شرق، محسن نظافتی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به شروع ثبت نام های عتبات عالیات گفت: کسانی که قصد سفر به عتیات عالیات را دارند می توانند از فردا ( ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه) با مراجعه به سامانه جامع عتبات یا دفاتر رسمی آن برای نام‌نویسی و اعزام به این سفر زیارتی اقدام کنند.

وی افزود: این دوره از سفرها به عتبات عالیات از ۳۱ شهریور ماه آغاز و تاچند روز مانده به اربعین یعنی ۶ آبان ماه ادامه دارد، همچنین روزهای عاشورا و تاسوعا هم جزء این دوره به حساب می آید.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به قیمت کاروان ها اظهار کرد: حداقل قیمت زمینی از ۷۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۳۰۰هزار تومان است و قیمت سفر هوایی از یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا نهصد هزار تومان است که همه این قیمت ها بسته به مسافت ، درجه کاروان متفاوت است.

نظافتی با اشاره به تعداد نفراتی که در این دوره اعزام می شوند، گفت : پیش بینی ما این است که حدود ۱۳۰ هزار نفر زائر در قالب ۳ هزار و ۳۰۰ کاروان به عتبات عالیات اعزام شوند.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.