سرویس: اخبار شهرستان 20:11 - سه شنبه 07 شهریور 1396

بخشدار بن رود مطرح کرد:

لزوم توجه جدی به ساماندهی و مرمت ارگ تاریخی قورتان

صادقی با اشاره به لزوم توجه جدی به مقوله گردشگری از مرمت ارگ تاریخی روستای قورتان در آینده نزدیک خبر داد.

احمد صادقی در حاشیه بازدید از ارگ قورتان که عصر امروز برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق با اشاره به مسائل مرتبط با مدیریت بحران بخش گفت: مسائل و مشکلات شهر و روستا باید به صورت ویژه در نظر گرفته و نسبت به حل آن مدیریت لازم از سوی مسئولان آشنا با مشکلات محلی، اقدام شود.

بخشدار بن رود ضمن تشکر از مسئولان روستای قورتان اظهار کرد: تلاش برای اختصاص بودجه برای تکمیل لایروبی رودخانه و دیون باقی مانده و همچنین ساماندهی پل رودخانه روستای قورتان و بلان انجام خواهد شد و در این رابطه مسئولان محلی پیگیر هستند.

وی ضمن توجه به درخواست سامان دهی حضور گردشگران و نیز مرمت ارگ تاریخی این بنای عظیم خشت و گلی از سوی مسئولان محلی، عنوان کرد: توجه جدی به ساماندهی و مرمت ارگ تاریخی قورتان باید صورت گیرد زیرا این بنا یکی از آثار بی نظیر تاریخی در شرق اصفهان و اولین بنای خشتی بزرگ ایران است.

صادقی تصریح کرد: پیگیری برای رفع مشکل تاغ زارهای جنب منازل مسکونی، مسکن مهر و جایگزینی مناسب برای فضای سبز مسکن مهر امام رضا(ع) با جدیت دنبال می شود.

پیگیری برای جذب بودجه برای هدایت سیلاب های شمال شهر ورزنه و بالا دست میدان امام رضا و هدایت آن توسط لوله گذاری به سمت رودخانه از خواسته های شورای ورزنه در این دیدار بود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.