سرویس: اقتصادی 18:26 - سه شنبه 07 شهریور 1396

عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی شهرستان اصفهان:

سوء مدیریت وزارت نیرو باعث ایجاد مشکلات بسیار برای کشاورزان شرق اصفهان شد/ دولت دوازدهم جبران مافات کند

محمدرضایی گفت: از وزرای دولت بدلیل بحرانی بودن وضعیت حوضه زاینده رود بویژه شهرستان اصفهان درخواست نگاه ویژه به این بخش را داریم.

حسین محمدرضایی در گفتگو با اصفهان شرق با تشکر از رسانه اصفهان شرق به دلیل بیان مشکلات مردم منطقه گفت: تلاش رسانه اصفهان شرق این بوده است که مشکلات شهرستان اصفهان را به سمع و نظر مسئولان برساند و در این امر موفق بوده است.

عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی شهرستان اصفهان اظهار کرد: خواسته کشاورزان از رئیس دولت این است که برای مشخص کردن مسئولان، مدیرانی را در نظر بگیرند که مردمی، دلسوز و پیگیر مشکلات مردم باشند و به شعار بسنده نکنند.

وی طبق قول های داده شده از طرف ریاست جمهور در تبلیغات انتخاباتی که فرمودند این بار نوبت زاینده رود است، افزود: با توجه به قول های ریاست جمهور مبنی بر احیاء زاینده رود، از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی درخواست می شود که به فکر رفع مشکلات به ویژه احیاء زاینده رود چند میلیون ساله، حفظ محیط زیست، حق آبه ها از جمله کشاورزان و محیط زیست و تالاب بین المللی گاوخونی باشند و از برداشت های غیر قانونی و دست درازی ها به زاینده رود طبق مصوبات شورا های عالی آب، هماهنگی زاینده رود و امنیت ملی و قوانین توریع عادلانه آب جلوگیری کنند.

رئیس انجمن حمایت از کشاورزان شهرستان اصفهان با اشاره به انتخاب وزیر نیرو توسط دولت، تصریح کرد: مسئولان باید به فکر احیاء دائمی زاینده رود، حق آبه کشاورزان، محیط زیست و جلوگیری از رشد کویر به طرف کلان شهر اصفهان و رفع آلودگی هوا و آب باشند، نه به فکر راضی نگه داشتن مقام بالا دستی خود، چرا که در نظام جمهوری اسلامی مردم برای خواسته های بحقشان باید راضی باشند.

وی خاطرنشان کرد: از وزرای کشاورزی و نیرو بدلیل بحرانی بودن وضعیت حوضه زاینده رود بویژه شهرستان اصفهان درخواست نگاه ویژه به این بخش را داریم، چرا که این مشکلات بر اثر عدم مدیریت این دو وزارت خانه طی چهار دهه گذشته بوجود آمده است و باید جبران کنند.

محمد رضایی تصریح کرد: امیدواریم شهردار تعامل و همکاری بیشتری با نظام صنفی کشاورزی داشته باشد تا بتوانیم برای ساماندهی زاینده رود و دائمی شدن آن و رفع مشکلات کشاورزان در حومه شهر نسبت به قبل همکاری بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.