سرویس: اخبار شهرستان 17:28 - سه شنبه 07 شهریور 1396

شهردار هرند خبر داد:

افتتاح چهار پروژه عمرانی در شهر هرند با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال

شهبازی از افتتاح چهار پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در شهر هرند در هفته دولت و با حضور فرماندار شهرستان اصفهان خبر داد.

حمید شهبازی در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه خدمت به مردم در رده بالایی قرار دارد و باید برای مردم کار کرد، گفت: شناسایی مشکلات مردم می تواند مسئولان را در پیشبرد اهداف کمک کند و در این مسیر قطعا همراهی شهروندان مثمر ثمر است.

شهردار شهر هرند اظهار کرد: همزمان با هفته دولت چهار پروژه بلوار کشاورز، مسکن مهر شهید صفار، ساختمان کشتارگاه و آسفالت معابر شهر هرند با حضور فرماندار شهرستان اصفهان افتتاح شد و به طور قطع می توان گفت، اکثر این پروژه ها در زمینه نیاز ضروری مردم تعبیه شده است.

وی از تکمیل برخی پروژه ها در شهر خبر داد و تصریح کرد: با توجه به شغل اصلی مردم شهر که حمل و نقل جاده‌ای است، نیاز زیادی به احداث کمر بندی کنار شهر بود که با هزینه ای بالغ بر 13 میلیارد ریال افتتاح و هزینه ها به منظور آزادسازی، جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت این بلوار انجام شد.

شهبازی خاطرنشان کرد:  مسکن مهر شهید صفار هزینه ای برابر سه و نیم میلیارد ریال در بر داشت که در هفته دولت نوید افتتاح آن داده شد.

وی با اشاره به اینکه باید به مقابله با برخی بیماری ها که می تواند از طریق کشتار سنتی منتقل شود، از افتتاح ساختمان کشتارگاه خبر داد و بیان کرد: ساختمان کشتارگاه با مساحت 150 متر مربع با هزینه ای بالغ بر 400 میلیون ریال و آسفالت معابر شهر بالغ بر 10 میلیارد ریال هزینه داشته است که این هفته شاهد افتتاح از این دو طرح بزرگ نیز بوده ایم.

شهردار شهر هرند با بیان اینکه دهه فجر شاهد افتتاح دیگر پروژه ها هستیم، گفت: ده پروژه دیگر در دست اقدام است که بیش از 60 درصد پیشرفت کار داشته و در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ حسین امینی هرندی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.