سرویس: سیاسی 09:30 - سه شنبه 07 شهریور 1396

امیر حاتمی در شبکه خبر:

مکلف به افزایش توان موشکی هستیم/ آغاز مطالعات برای تولید جنگنده سنگین/بزودی باور۳۷۳ در کنار S۳۰۰ مستقر می‌شود

وزیر دفاع گفت: مکلف به افزایش قابلیت های توان موشکی در قالب برنامه های مصوب هستیم و دولت دوازدهم هم این رویکرد را پیگیری و ادامه خواهد داد.

به گزارش اصفهان شرق، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی سخنانی در برنامه تیتر  شبکه خبر گفت :دکترین دفاعی ما رویکرد بازدارندگی فعال است .

وی افزود: آنقدر توان دفاعی راافزایش و تقویت می دهیم که کسی جرات تعرض به کشورمان را نداشته باشد.

وزیر دفاع تصریح کرد: تقویت قدرت دفاعی کشور همواره در اولویت است و با تمام توان و با تمام ظرفیت در جهت افزایش ضریب امنیتی کشور تلاش خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد:ما برای تولید جنگنده سنگین برنامه  داریم و در این زمینه مقدمات کار و مطالعات اولیه انجام شده است‌؛ ما حتما باید به سمت یک قدرت هوایی راهبردی حرکت کنیم.

وزیر دفاع با بیان اینکه در آینده نزدیک سامانه موشکی باور٣٧٣ را در کنار S-3000 مستقر خواهیم کرد، اظهار داشت: سامانه موشکی باور٣٧٣ بیش از ٨٥ درصد پیشرفت دارد، این سامانه نسبت به سامانه موشکی S-300 پیشرفته تر است.

امیر حاتمی اضافه کرد: توان موشکی امروز ایران توان خوبی است و از مولفه های بازدارندگی کشور است تلاشها واقدامات دشمن را به دقت رسد می کنیم و با توجه به اقدامات آنها ومتناسب با آن توان دفاعی را افزایش می دهیم.

وی خاطر نشان کرد: ما مکلف به افزایش قابلیت های توان موشکی در قالب برنامه های مصوب هستیم و دولت دوازدهم هم این رویکرد را پیگیری و ادامه خواهد داد .

وزیر دفاع ادامه داد: توان موشکی ایران واقعی است و امیدواریم هیچ موقع پیش نیاید که بخواهیم توان موشکی کشور را به دشمنان نشان دهیم و البته دشمنان هم می دانند توان موشکی توان تخریب آن ودقت و برد موشکی ایران واقعی و پوشش دهنده نیاز بومی ماست .

امیر حاتمی همچنین اظهار داشت: در دفاع بومی برای همه تهدیدها به خوبی برنامه ریزی کردیم و دارای توان دفاع متوازن در همه حوزه های رزمی هستیم .

وی افزود: سامانه اس سیصد وارد کشور شده و آموزشهای لازم در جهت استفاده پدافندی داده شده ودر مناطق حساس وحیاتی کشور مستقر شده است.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.