سرویس: اخبار شهرستان 16:06 - دوشنبه 06 شهریور 1396

بخشدار جرقویه علیا خبر داد:

انتظار ۵ ساله مردم جرقویه برای ساخت جاده حسن آباد – نیک آباد

اصفهان بخشدار جرقویه علیا با اشاره به اینکه جاده حسن آباد -نیک آباد از پروژه‌های در صف انتظار جرقویه علیا برای بهره‌برداری است، گفت: حدود ۵ سال است که در انتظار بهره برداری از این طرح هستیم.

به گزارش اصفهان شرق، حسین بهزاد فر با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت چهار پروژه با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در جرقویه علیا به بهره برداری می‌رسد، اظهار داشت: جایگاه سوخت رامشه، کانون فرهنگی بشارت، خانه عالم و برق رسانی و آسفالت روستای یخچاله عنوان این پروژه‌هاست که با همکاری بخش خصوصی و دولت بهره برداری می‌رسد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پروژه جاده حسن آباد – نیک آباد از پروژه‌های در صف انتظار جرقویه علیا برای بهره‌برداری است، افزود: این پروژه  کیلومتر طول دارد و حدود پنج سال است که در انتظار بهره برداری از آن هستیم.

بخشدار جرقویه علیا با بیان اینکه از شهریور سال گذشته و پس از سه سال توقف پروژه، زیرسازی این پروژه و احداث پل‌ها در دستور کار قرار گرفته است، ابراز داشت: در حال حاضر این پروژه به مرحله آسفالت رسیده که هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی هزینه آسفالت جاده حسن آباد – نیک آباد را شش میلیارد تومان برآورد کرد و افزود: برای آسفالت این جاده منتظ ر دستور وزیر راه و شهرسازی هستیم و همچنین قول داده‌اند که این پروژه را به مناقصه بگذارند که هنوز خبر قطعی در دست نیست.

بهزادفر با اشاره به اینکه نبود سرویس مدارس در منطقه جرقویه و همچنین سرویس دهی لازم برای معلمانی که از اصفهان به جرقویه علیا می‌آیند از جمله مشکلات منطقه است، افزود: همچنین نبود پزشک ثابت به جز پزشک خانواد ه علی رغم زیرساخت‌های مورد نیاز نیز از دیگر مشکلات این شهرستان است.

انتهای پیام/مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.