سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 11:07 - دوشنبه 19 اسفند 1392

مسیرهایی که جرمشان فقط خارج از شهر اصفهان بودن است

سرپرست شهرداری شهر محمد آباد جرقویه سفلی گفت: پیگیر ایاب و ذهاب شهر محمد آباد هستیم و در این زمینه مکاتبات لازم را با سازمان شهرداری ها داشتیم.

به گزارش اصفهان شرق: گاهی برای رفتن از مکانی به مکان دیگر جدا از بعد مسافتی بالا، غصه ی دیگری وجود دارد و آن چشم هایی منتظر در راستای عبور وسیله ای برای سوار شدن و رسیدن به محل مورد نظر است.

شرق اصفهان از این مورد مستثنی نیست،  پهناور بودن شرق اصفهان و پراکندگی بالای شهر های شرق، مسیرهایی را سبب می سازد که برای رفت و آمد شهروندان تا مرکز شهر اصفهان سختی های زیادی را به وجود می آورد.

مسافرانی که گاها برای سفر به شهر اصفهان چند ساعتی را در 3 راهی های منتهی به اصفهان می ایستند و در آخر گاها از کار مورد نظر صرف نظر کرده و یا با کوله بارخستگی به شهر خواهند رسید. شهر محمد آباد در کویر جرقویه سفلی یکی از چندین مناطقی است که عمده ای از مشکلاتش را این امر تشکیل می دهد و گاها به واسطه ی نبود وسیله ای مناسب حوادثی ناگوار در این مسیر به وجود می آید که هجمه ای از ناراحتی را در بین مردم به وجود می آورد .

در این راستا علی داستانی سرپرست شهرداری شهر محمد آباد با اشاره به پیگیری لازم در این زمینه عنوان کرد: شهرداری محمد آباد مکاتباتی را در زمینه ی سهمیه برای حمل و نقل عمومی با فرمانداری و سازمان شهرداری ها داشته است و پیگیر در خواست 3 دستگاه مینی بوس در حمل و نقل مسافران بوده ایم ولی با پاسخ منفی در سال 92 مواجه شدیم .

وی در ادامه در راستای مشکل ایاب و ذهاب شهر محمد آباد گفت: گاها در مسیر رفت و آمد به اصفهان مسافران می بایست با وسائل شخصی به شهر بروند که مقرون به صرفه نیست و رفت و آمد با وسائل عبور ی مسیر با مشکلاتی برای مسافران روبروست که اهمیت موضوع را بیشتر می کند و در سال جدید پیگیری لازم را در این رابطه انجام خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.