سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 10:58 - دوشنبه 19 اسفند 1392

شهردار هرند:

سرانه ی شهروندی در شرق اصفهان پایین است

شهردار شهر هرند گفت: بودجه شهرداری به عنوان نهاد غیر دولتی صرف مردم و خدمات شهر خواهد شد و این در حالی است که سرانه شهروندی مردم شهرهای شرق اصفهان گاها به 100هزار تومان هم نمی رسد.

به گزارش اصفهان شرق: در جلسه ای با  حضور مسئولین شهر هرند و نایب رییس مجلس شورای اسلامی شهردار شهر هرند به پاره ای از مسائل و مشکلات در راستای حل مشکل پرداخت.

مهندس شهبازی شهردار شهر هرند به سرانه پایین شهرهای شرق اصفهان نسبت به سایر شهرها نام برد و در این زمینه گفت: بودجه شهرداری به عنوان نهاد غیر دولتی صرف مردم و خدمات شهر خواهد شد و این در حالی است که سرانه شهروندی مردم شهرهای شرق اصفهان گاها به 100هزار تومان هم نمی رسد و این در حالی است که با این بودجه فقط می توان هزینه های جاری را بپردازیم و در این راستا نگاه مجلس را به شهرهای ضعیف و کم درامد شرق اصفهان خواستاریم.

وی نزدیکی شهر هرند را با شهر اصفهان در سطح و نوع توقعات مردم در ارائه خدمات شهروندی را مهم خواند و افزود: خدماتی که شهرداری می بایست به مردم ارائه دهد با توجه به بودجه شهرداری و سطح در خواست مردم با مشکلاتی همراه است و در این زمینه می بایست نگاه ویژه داشته باشیم.

شهردار در پایان توجه مسئولین به جاده هرند به کوهپایه و نبود آتش نشانی را از مشکلات عمده شهر هرند دانست و از مسئولین نگاه ویژه را در گره گشایی از مشکلات درخواست داشت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.