سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 22:50 - یکشنبه 05 شهریور 1396

بخشدار بن رود:

خدمت به مردم ولایتمدار و محروم عبادتی بزرگ است

صادقی با بیان این که مسئولان باید بدانند خدمت به مردم ولایتمدار و محروم منطقه عبادتی بزرگ است؛ خاطر نشان کرد: تمام ادارات در حوزه های مختلف در خدمت مردم هستند، کارهای بسیار خوبی صورت گرفته که باید ادامه داشته باشد.

به گزارش اصفهان شرق، «محمدعلی رجایی» رئیس جمهوری و «محمدجواد باهنر» نخست وزیر ایران سال 1981 در انفجار تروریستی دفتر نخست وزیری به دست عناصر گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسیدند، برای گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان هفته اول سنبله به عنوان «هفته دولت» نام‌گذاری شده است.

احمد صادقی در گفتگویی با تبریک و تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید محمدعلی رجایی و نخست وزیر شهید محمد جواد باهنر اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند باید خدمات دولت اطلاع رسانی شود، با شروع به کار دولت دوازدهم و همچنین شورا های دوره پنجم ان شا الله خدمات خوبی را برای مردم منطقه شاهد خواهیم بود.

بخشدار بن رود ادامه داد: شهید رجایی و شهید باهنر اسوه ایمان، تقوا و الگو در عرصه خدمت به مردم بودند و آثار ماندگاری از خود به جای گذاشتند.

وی ضمن تشکر از شوراهای دوره چهارم، افزود: در دولت قبل با همکاری شوراهای اسلامی شهر و روستا اقدامات خوبی در منطقه انجام گرفت و باید از همه شوراهای دوره چهارم چه در شهر و چه در روستاهای منطقه بن رود که همگی برای پیشرفت منطقه تلاش کردند تشکر کنیم.

صادقی تصریح کرد: افتتاح اداره ثبت احوال، ایجاد پلیس به اضافه 10، نظام وظیفه، اداره سرمحیط بانی و محیط زیست، اجرای کنکور سراسری در شهر ورزنه و جذب سرمایه به منظور اشتغال برای مردم محروم منطقه بن رود از جمله اقدامات مهمی است که در دولت قبل با پیگیری شورا و مسئولان صورت گرفت.

وی با تبریک به اعضای شورای اسلامی دوره پنجم بیان داشت: اعضای شوراهای اسلامی دوره پنجم اهتمام در پیگیری مشکلات مردم داشته باشند و در رفع مشکلات این مردم محروم تلاش مضاعفی را انجام دهند.

بخشدار بن رود به مسئله آب و کشاورزی اشاره و افزود: مشکلات آب و کشاورزی یکی از مطالبات اصلی منطقه بوده که پیگیر هستیم و تلاش خواهیم کرد تا رها سازی آب در آبان ماه برای کشت پاییزه انجام شود.

وی با تبریک هفته دولت به آحاد مردم و دولت مردان گفت: باید از این فرصت استفاده کنم و از همه روسای ادارات و نهادها و همچنین از کارکنان ادارات که برای رفع مشکلات و خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند تشکر و قدردانی کنم.

صادقی با بیان این که مسئولان باید بدانند خدمت به مردم ولایتمدار و محروم منطقه عبادتی بزرگ است؛ خاطر نشان کرد: تمام ادارات در حوزه های مختلف در خدمت مردم هستند و کارهای بسیار خوبی صورت گرفته که نمونه آن اداره آموزش وپرورش که با تعامل با بعضی از خیرین و شرکت ها کارهای بسیار خوبی در برای مرمت، بازسازی و زیبا سازی مدارس انجام داده است.

بخشدار بن رود اظهار کرد: باید از فرصت‌هایی که در اختیار داریم به خوبی برای خدمت به مردم استفاده کنیم تا در پایان دوران خدمتی سربلند باشیم.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.