سرویس: اجتماعی 17:25 - یکشنبه 05 شهریور 1396

از سوی بخشدار جرقویه سفلی عنوان شد؛

احداث مدرسه در نصرآباد، ارمغان بنیاد برکت به شرق اصفهان

با پیگیری‌ های صورت گرفته قرار است یک باب مدرسه شش کلاسه توسط بنیاد برکت در شهر نصرآباد احداث شود.

به گزارش اصفهان شرق، حسن جعفری هرندی ظهر امروز در جمع مردم نصرآباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دولت مردان شهید بزرگترین کار دولت تدبیر و امید را  اجرای نظام جامع سلامت برشمرد و گفت: با اجرای این طرح در حوزه بهداشت و درمان 90 درصد هزینه‌ های بیمارستانی توسط دولت و فقط 10 درصد آن از طرف بیمار پرداخت می شود.

بخشدار جرقویه سفلی اجرای بیمه همگانی و همچنین سه برابر کردن دریافتی مستمری بگیران تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از ابتدای سال جاری در اجرای قانون را از دیگر اقدامات دولت یازدهم عنوان کرد و افزود : یکی دیگر از اقدامات مهم دولت اختصاص قیر رایگان به شهرداری ها و دهیاری ها بود که شهرداران و دهیاران با بهره گیری از این فرصت توانستند بخش زیادی از معابر را آسفالت نمایند به گونه ای در سطح روستاهای بخش بیش از  16هزار تن آسفالت اجرا شد.

این بخشدار درباره بند خاکی نصرآباد خاطر نشان کرد: این طرح  بزرگ ترین پروژه آبخیزداری است که با حضور استاندار اصفهان کلنگ آن به زمین زده شد و در کمتر از دو سال با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال تکمیل شد و به زودی افتتاح می شود و امیدواریم با نزول بارش های الهی آب گیری و نقش موثری در تغذیه منابع زیر زمینی و بالا رفتن سطح آب یکصد و 50 حلقه چاه زیر دست داشته باشد.

وی تکمیل و بهره برداری از باند دوم محور نصرآباد-محمدآباد که در دولت دهم شروع شده بود را از دیگر خدمات انجام شده در دولت یازدهم دانست و تصریح کرد: سال گذشته کلنگ احداث ساختمان اداره گاز نصرآباد با اعتبار چهار میلیارد ریالی زده شد که تاکنون 40 درصد پیشرفت داشته است و با پیگیری های صورت گرفته توسط شهردار و شورای دوره چهارم و مساعدت مدیر عامل شرکت آبفا کلنگ احداث اداره آب نصرآباد نیز در روزهای آینده زده خواهد شد.

جعفری هرندی همچنین با بیان این که سال جاری در کمیته برنامه ‌ریزی شهرستان چهار میلیارد ریال برای جاده نصرآباد به امام زاده علی اکبر در نظر گرفته شد اضافه کرد: پیگیری می‌کنیم که این اعتبار جهت تعریض و احداث باند دوم این محور صرف شود و با جذب اعتبارات استانی و ملی این پروژه مهم و ضروری اجرا و انتظار بحق مردم نصرآباد و منطقه براورده شود.

وی با توجه به کمبود فضای آموزشی در نصرآباد هم گفت: با پیگیری‌ های صورت گرفته قرار است یک باب مدرسه شش کلاسه توسط بنیاد برکت در شهر نصرآباد احداث شود.

این مسئول محلی با اشاره به جمعیت و موقعیت شهر نصرآباد و نیاز مبرم به جایگاه CNG تصریح کرد: با پیگیری شورای اسلامی دوره چهارم و شهردار قرارداد احداث جایگاه به صورت مشارکتی بین شهرداری و بخش خصوصی تنظیم و مقدمات انجام کار فراهم و تا پایان هفته دولت کلنگ احداث آن به زمین زده خواهد شد.

حسن جعفری هرندی احداث بزرگترین پارک خانواده منطقه در شهر نصرآباد را از دیگر کارهای صورت گرفته در دوره چهارم شورای اسلامی برشمرد و افزود: این پروژه نیز در هفته دولت افتتاح می‌شود و مردم می توانند از ان استفاده کنند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.