سرویس: ورزشی 15:08 - یکشنبه 05 شهریور 1396

با اعلام کادر فنی تیم ملی فوتبال

حاج‌صفی دعوت شد، خبری از شجاعی نیست/ سعید آقایی تنها نماینده تیم‌های اصفهانی در اردوی تیم ملی

با اعلام کادر فنی تیم ملی فوتبال اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی مشخص شد که در این بین نام احسان حاج‌صفی نیز به چشم می‌خورد.

به گزارش اصفهان شرق،  کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال اسامی بازیکنان نهایی را برای مسابقه با تیم‌های ملی کره جنوبی و سوریه اعلام کرد.

در لیست اعلام شده نام احسان حاج‌صفی نیز دیده می‌شود؛ احسان حاج‌صفی به همراه مسعود شجاعی که چندی پیش با بازی کردن مقابل نماینده رژیم صهیونیستی حواشی زیادی را ایجاد کرده بود، سرانجام به تیم ملی دعوت شد اما در بین بازیکنان دعوتی نامی از مسعود شجاعی به چشم نمی‌خورد.

کی‌روش و دستیارانش برای این دو مسابقه این بازیکنان را به تیم ملی دعوت کردند:

علیرضا بیرانوند، حامد لک، علیرضا حقیقی، وریا غفوری، روزبه چشمی، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، سعید آقایی، رامین رضائیان، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی، امید نورافکن، سعید عزت اللهی، احسان حاج صفی، سامان قدوس، علی کریمی، اشکان دژاگه، مهدی ترابی، وحید امیری، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، رضا قوچان نژاد، کریم انصاری فرد و سردار آزمون

در این بین از دو تیم اصفهانی سپاهان و ذوب‌آهن تنها یک نماینده آن هم سهم طلایی‌پوشان در اردوی تیم ملی است و سعید آقایی تنها بازیکنی است که از اصفهان به اردوی تیم ملی می‌پیوندد.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.