سرویس: اجتماعی 13:03 - یکشنبه 05 شهریور 1396

نماینده مردم اصفهان در مجلس

باید به سمت بومی‌سازی فضای مجازی حرکت کنیم

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به سمت تلگرام بومی و بومی‌سازی فضای مجازی برویم که خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام احمد سالک پیرامون واکنش‌های متناقض درباره فیلترینگ شبکه‌های مجازی از جمله تلگرام اظهار داشت: مجموعه مطالب مقام معظم رهبری در ارتباط با فضای مجازی باید اجرایی و عملیاتی شود و عامل اجرای نظرات و سیاست‌های رهبری شورای عالی فضای مجازی است.

وی افزود: باید به سمت تلگرام بومی و بومی‌سازی فضای مجازی برویم که خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد شبکه اجتماعی بومی یک حرکت ایجابی است نه سلبی و بستن و فیلتر شبکه‌های اجتماعی راهکار نیست، تصریح کرد: کمیسیون فرهنگی اجتماعی مجلس به دنبال این است که شبکه ملی اطلاعات شکل بگیرد تا بتواند کمک حال این مسئله باشد.

وی درباره بومی‌سازی فناوری‌های نوین در کشور گفت: خوشبختانه ظرفیت‌های خوبی در کشور وجود دارد اما توجهات کمتری به آن می‌شود که باید ااز این ظرفیت‌های در راستای بومی‌سازی استفاده شود.

انتهای پیام/تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.