سرویس: اجتماعی 10:45 - یکشنبه 05 شهریور 1396

مدير گروه بهداشت محيط استان اصفهان:

عرضه قلیان در چایخانه‌ها محدودیت قانونی دارد/ فعالیت چایخانه‌هایی که قلیان عرضه نمی‌کنند بلامانع است

مدير گروه بهداشت محيط استان اصفهان گفت: برای چایخانه‌دارانی که بخواهند در چایخانه خود قلیان عرضه کنند محدودیت قانونی وجود دارد.

به گزارش اصفهان شرق، مهدی رفیعی امروزبا اشاره به اظهارات یکی از اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان در رابطه با وضعیت چایخانه‌داران استان اصفهان اظهار کرد: شورای شهر در جایگاهی نیست که بخواهد برای اداره‌ای موارد قانونی وضع کند و قانون منع استعمال دخانیات در اماکن عمومی توسط قانون‌گذاران در مجلس شورای اسلامی وضع شده است.

وی افزود: بر اساس قانون منع استعمال دخانیات در اماکن عمومی با چایخانه‌هایی که در اصفهان قلیان عرضه می‌کردند برخورد صورت گرفته است، در حال حاضر هیچ مشکلی برای بازگشایی چایخانه‌هایی که قلیان عرضه نمی‌کنند، وجود ندارد و هر واحدی که صرفاً به دنبال عرضه چای باشد و قصد عرضه قلیان را نداشته باشد می‌تواند فعالیت کند.

مدیر گروه بهداشت محیط استان اصفهان گفت: برای چایخانه‌دارانی که بخواهند در چایخانه خود قلیان عرضه کنند محدودیت قانونی وجود دارد؛ ملاک تعامل بهداشت محیط استان با نهادها و دستگاه‌های مختلف بر اساس قانون است.

وی در پایان تصریح کرد: جلوگیری از عرضه قلیان در چایخانه‌ها در اصفهان تصمیم یک شخص یا نهاد نیست بلکه اجرای قانون است و این موضوع که چرا این قانون در شهر تهران اجرا نشده است به ما ارتباطی نداشته و باید از افراد ذیربط آن مطالبه شود.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.