سرویس: اقتصادی » نماینده مجلس 15:20 - شنبه 04 شهریور 1396

در اولین جلسه شورای شهر پنجم اصفهان عنوان شد؛

پیگیری لایحه «مدیریت واحد شهری» در مجلس/ شورای شهر توسعه متوازن اصفهان را مدنظر داشته باشد

فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، به اعضای دوره پنجم شورای شهر توصیه کرد: توسعه متوازن شهر در حوزه‌های مختلف را مدنظر داشته باشند.

به گزارش اصفهان شرق، حمیدرضا فولادگر پیش از ظهر امروز، در آیین افتتاحیه پنجمین دوره شورای شهر اصفهان اظهار کرد: به‌دوراز گرایش‌های سیاسی به دنبال خدمت بیشتر به مردم باشیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم و عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: اعضای شورای اسلامی شهر توسعه متوازن شهر در حوزه‌های مختلف را مدنظر خود قرار دهند.

وی بابیان اینکه در کمیسیون شوراهای مجلس مبحث‌های مختلفی مطرح است، اظهار کرد: درآمدهای پایدارهای شهری، برخی از مواد قانون مالیات‌های مستقیم و مدیریت واحد شهری ازجمله مسائلی هست که در کمیسیون شوراهای مجلس مطرح است.

اهتمام نظام در استفاده از سلایق مختلف/ قدردان توفیق خدمت به شهروندان اصفهان باشید

فرماندار اصفهان نیز در این نشست گفت: توجه به شوراها در نظام جمهوری اسلامی نشان از اهتمام کشور در استفاده از سلایق مختلف دارد.

احمد رضوانی نایینی، با اشاره به انتخابات باشکوه 29 اردیبهشت ماه اظهار کرد: نزدیک به 50 درصد انتخابات استان روی دوش فرمانداری اصفهان بود.

فرماندار اصفهان بابیان اینکه آغاز رسمی پنجمین دوره شوراهای اسلامی همزمان با آغاز کار دولت دوازدهم است، گفت: تعداد کل داوطلبان ثبت‌نام‌شده برای شورای اسلامی شهر اصفهان 841 نفر بود که پس از انصراف‌ها و بررسی صلاحیت‌ها 639 نفر برای دست یافتن به 13 کرسی شوراها رقابت کردند.

وی با اشاره به اهتمام نظام جمهوری اسلامی در استفاده از سلایق مختلف، اظهار کرد: توجه به شوراها در کشور نقطه مقابل دولت ها و کشورهای خودکامه است.

رضوانی خطاب به همه منتخبان شورای اسلامی شهر اصفهان، گفت: امیدوارم در خدمت گزاری به شهروندان اصفهان توفیق کامل پیدا کنید و قدردان این فرصت حاصل شد باشید.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.