سرویس: اخبار شهرستان 13:20 - جمعه 03 شهریور 1396

فرماندار اصفهان در مراسم تحلیف شورای شهر ورزنه:

شورا به عنوان منتخبین مردم باید پاسخگوی مطالبات به حق آنها باشد

احمد رضوانی گفت: شوراها به عنوان منتخبین مردم، باید پاسخگوی مطالبات و انتظارات برحق مردم در ابعاد مختلف باشند.

به گزارش اصفهان شرق، مراسم تحلیف و انتخاب هیأت رئیسه شوراهای اسلامی شهر ورزنه با حضور فرماندار و بخشدار بن رود در فرمانداری اصفهان برگزار شد.

احمد رضوانی در مراسم تحلیف و انتخاب هیأت رئیسه شوراهای اسلامی از زحمات و تلاش های شوراهای اسلامی سابق در خدمت به مردم تقدیر کرد و گفت: انشاء الله شوراهای جدید، اقدام های شوراهای قبل را پیگیری کنند.

فرماندار اصفهان افزود: شورای اسلامی در نخستین جلسه موظف به تعیین شهردار و یا سرپرست موقت شهرداری است و شهرداری ها نباید بدون شهردار و یا سرپرست اداره شوند، چراکه این امر مشکلاتی را در پی خواهد داشت.

رضوانی با تأکید بر اینکه شوراها باید قوانین را رعایت کنند، اظهار کرد: شوراها باید در بررسی و تصویب مصوبات، رعایت مر قانون و تطبیق مصوبات با قوانین دقت ویژه ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه شوراها منتخبین مردم هستند، خاطرنشان کرد: آنها به عنوان منتخبین مردم، باید پاسخگوی مطالبات و انتظارات برحق مردم در ابعاد مختلف باشند.

مراسم تحلیف و تعیین هیأت رئیسه شوراهای اسلامی ۱۲ شهر شهرستان، قهجاورستان، زیار، هرند، اژیه، ورزنه، کوهپایه، تودشک، سجزی، حسن آباد، محمد آباد، نیک آباد و نصرآباد،با حضور فرماندار اصفهان در محل فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.