سرویس: اقتصادی » نماینده مجلس 09:30 - جمعه 03 شهریور 1396

نماینده مردم اصفهان

حداقل انتظار منتقدان دولت مسؤولیت‌پذیری وزراست

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: منتقدان دولت انتظار نداشتند رئیس‌جمهور از میان طیف آنان کسی را در کابینه خود قرار دهد اما حداقل انتظار دارند که همین وزرای انتخاب‌شده اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا نیز مسؤولیت‌پذیر باشند.

به گزارش اصفهان شرق، حمیدرضا فولادگر اظهار کرد: دولت دوازدهم می‌توانست وزرای کارآمدتر و قوی‌تری حتی از همین طیف‌های سیاسی اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان برای کابینه خود معرفی کند چراکه ما معتقدیم این کابینه نتیجه تصمیم‌گیری سران اصلاحات و سران اعتدال‌گرایان است.

وی افزود: بیش از نیمی از وزرای انتخاب‌شده در کابینه دولت دوازدهم در دولت‌های سازندگی، اصلاحات و تدبیر و امید سابقه وزارت داشته‌اند که انتخاب آنان نتیجه رایزنی‌های اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای انتخاب‌شده در دولت دوزادهم اگر موفق بودند که چه بهتر ولی اگر بعد از 4 سال به موفقیت در رسیدن به اهداف کلان هر وزارت‌خانه نرسیدند باید به مردم پاسخگو باشند، آنان نمی‌توانند ادعا کنند که ما نقشی در تشکیل کابینه نداشته‌ایم و بخواهند نقش اپوزوسیون و منتقد را ایفا کنند.

وی خاطرنشان کرد: منتقدان دولت انتظار نداشتند رئیس‌جمهور از میان طیف آنان کسی را در کابینه خود قرار دهد اما انتظار دارند که همین وزرای انتخاب‌شده اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا نیز مسؤولیت‌پذیر باشند.

فولادگر عنوان داشت: انتظار می‌‌رفت در دولت دوازدهم افراد کارآمدتر، متعهدتر و قوی‌تری حتی متناسب با برنامه‌های رئیس جمهور به میدان بیایند تا ترکیب هیأت دولت ترکیب قوی‌تری باشد.

وی در پایان اذعان کرد: معیارها و مصداق‌ها برای رأی اعتماد به وزرا در دولت احمدی‌نژاد با دولت روحانی بسیار متفاوت بود و در انتخاب برخی وزرای این دولت نه تنها معیارهای انقلابی وجود نداشت بلکه کارآمدی و تعهد نیز در نظر گرفته نشد.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.