اصفهان شرق

امروز؛ آغاز به کار اولین جشنواره و نمایشگاه استانی «رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی» اصفهان/ تدارک بخش های جانبی ویژه

کدخبر: 142201
1396/06/01 در ساعت 16:06

به گزارش اصفهان شرق، احمد فروزبخش اظهار کرد: اولین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی استان اصفهان کار خود را از امروز آغاز خواهد کرد.

دبیر جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی استان اصفهان بابیان اینکه تابه‌حال چهار جشنواره رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی به‌صورت ملی برگزارشده است، گفت: با توجه به پتانسیل و فعالیت‌های گسترده‌ای اصفهانی‌ها در فضای سایبر و شبکه‌های اجتماعی بر خط و موبایلی برگزاری چنین جشنواره‌ای طرح‌ریزی و توسط فعالان فضای مجازی نیز مورد استقبال خوبی هم قرار گرفت.

وی با اشاره به هشت‌بخشی که برای این جشنواره در نظر گرفته‌شده بود، اظهار کرد: بازی و پویانمایی، کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، پایگاه‌های اینترنتی، سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها، تلفن همراه و نرم‌افزار، فناوری‌های نوین و رویدادهای ویژه هشت بخش اولین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی استان اصفهان را شامل می‌شود.

فروزبخش همچنین با اشاره به بخش نمایشگاهی این جشنواره گفت: بخش غرفه‌های سازمان‌ها، گروه‌ها و محصولات شاخص جبهه انقلاب در عرصه فضای مجازی، کلاس‌ها و نشست‌های تخصصی، رونمایی از نرم‌افزار واقعیت افزوده شهدای مدافع حرم استان اصفهان و نرم‌افزار مسافر ابدی (پاسداشت سردار شهید علی‌اصغر فولادگر)، بازی واقعیت افزوده داعش کش و کتاب اخلاق در فضای مجازی برای استفاده عموم مردم در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: زیارت مجازی، جنگ رسانه‌ای و تئاتر صحنه‌ای هم در این نمایشگاه تدارک دیده‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: اولین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی استان اصفهان با حضور پرچم حرم رضوی و سخنرانی مدیر مجموعه خبری آخرین خبر و سردبیر روزنامه خراسان ساعت 18 امروز کار خود را شروع خواهد کرد.

نخستین جشنواره رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی استان اصفهان با همکاری سازمان سراج استان اصفهان، کمیته فرهنگ رسانه‌ای سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، معاونت فضای مجازی صداوسیمای مرکز استان و خانه انقلاب اسلامی و ولایت از یکم تا چهارم شهریورماه در باغ غدیر اصفهان از ساعت 18 تا 23 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صاحب نیوز