سرویس: اجتماعی 14:05 - چهارشنبه 01 شهریور 1396

شهردار اصفهان

«توسعه گردشگری» اولویت نخست شهرداری اصفهان است

شهردار اصفهان گفت: معتقدم که گردشگری باید در اولویت نخست قرار گیرد، چرا که گردشگری موارد و لوازم دیگری را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش اصفهان شرق، قدرت‌الله نوروزی  با اشاره به اولویت‌های مدیریت شهری اصفهان در دوره جدید اظهار داشت: بنده در ارتباط با اولویت‌های کاری برنامه‌ای 120 صفحه‌ای را ارائه داده و مهمترین اقدامات، محور برنامه‌ها و اولویت‌های کاری را برشمرده‌ام.

وی با بیان اینکه برنامه من این است که اقدامات در دست اجرا با سرعت و دقت ادامه یابد، گفت: همه مواردی که اکنون در حال اجرا است با سرعت ادامه پیدا می‌کند، در این زمینه باید به پروژه‌های مهمی همچون مترو اشاره کرد که از جمله اولویت‌های شهرداری اصفهان است.

توسعه گردشگری، اولویت شهرداری اصفهان

شهردار اصفهان با تأکید بر لزوم توسعه گردشگری بیان کرد: بنده معتقدم که گردشگری باید در اولویت نخست قرار گیرد، چرا که گردشگری موارد و لوازم دیگری را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: مباحث مربوط به محیط زیست، آب زاینده رود، ترافیک، هتل‌سازی و غیره مستقیم و غیرمستقیم به موضوع گردشگری مربوط است، چون اگر این لوازم در اختیار نباشد، محیط زیست شهر آلوده باشد و موارد دیگر از این دست، سبب می‌شود که در جذب گردشگر موفق نباشیم.

نوروزی خاطرنشان کرد: لوازم گردشگری و مواردی که به آن اشاره کردیم باید در اختیار باشد تا گردشگری به معنای درست محقق شود، در این صورت است که گردشگر داخلی و خارجی با دیدن زاینده رود زنده، هوای پاک و ترافیک کمتر برای سفر به اصفهان رغبت کرده و از اصفهان زیبا لذت خواهد برد و اگر اینگونه نباشد اصفهان در محاق خواهد بود.

اولویت بندی برنامه‌ها با وجود مشکلات مالی

وی در ارتباط با مشکلات مالی شهرداری‌های کلانشهرهای کشور از جمله اصفهان، تأثیر این موضوع در تکمیل پروژه‌های عمرانی و راهکارهای لازم برای خروج از این شرایط گفت: با وجود مشکلات مالی باید برنامه‌ها اولویت بندی شوند.

شهردار اصفهان بیان کرد: ابتدا باید وضعیت مالی شهرداری مورد بررسی قرار گرد و همه موارد در نظر گرفته شود تا با توجه به اولویت بندی اقدامات لازم درباره پروژه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

تغییرات گسترده در شهرداری شایعه است

وی در پاسخ به این سئوال که تغییرات در مجموعه مدیریت شهری چگونه خواهد بود، گفت: نباید تحت تاثیر شایعات قرار گرفت، تغییرات در سطح گسترده شایعه است اما انجام تغییرات طبیعی است.

نوروزی ادامه داد: در بخش مربوط به کارکنان و کارشناسان انتظار داریم که با قوت بیشتری کار کرده و مورد حمایت بیشتری نیز قرار گیرند اما طبیعی است که با تغییر مدیریتی هرکسی که به روی کار می‌‎آید تغییراتی را ایجاد می‌کند که ما در این زمینه بررسی می‌کنیم.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.