اصفهان شرق

شهادت شهید حججی تداعی کننده واقعه عظیم عاشورا بود

کدخبر: 142182
1396/06/01 در ساعت 10:32

کارشناس مسائل دینی در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به اینکه باید در همه مراحل زندگی همراه با اهل بیت(ع) بود، گفت: باید در همه مسائل با تمسک به سبک زندگی اسلامی و دینی بتوان به اوج رسید و این اوج گرفتن به واسطه بندگی خدا، انسان را به عزت می رساند.

حجت الاسلام کریمی با اشاره به اینکه شهید حججی در سایه بندگی کردن خداوند، به عزت رسید، اظهار کرد: خون شهيد حججي پايمال نخواهد شد و دشمنان اسلام با اين حرکات فکر مي کنند که مي توانند دل جوانان انقلابي را خالي کرده و در دل ما ترس ايجاد کنند ولي نمي دانند که این رزمندگان غیور ایرانی، حسینی زندگی کردند و شهادتشان هم تداعی کننده واقعه عاشورا بود.

وي افزود: اين گروه هاي تکفيري در ابتدا با هدف مبارزه با دشمنان اسلام به وجود آمدند اما الان ميبينيم که با اسلام در حال مبارزه هستند و دارند به اسم اسلام تيشه بر ريشه اسلام ميزنند و در حال تلاش هستند که اسلام را نابود کرده و چهره بسيار بسيار ترسناک از اسلام را به جهان نمايش ميدهند.

روحانی مجسد ولی عصر گفت: مردم از وکلاي خود در مجلس شوراي اسلامي درخواست دارند که با وزراي پيشنهادي تعارف نکنند و هر شخصي که شاسته تر است را انتخاب کرده تا بتواند در زمینه اهداف نظام و انقلاب قدم برداشته و بتوانند مشکلات مردم را برطرف کند.

وي با بيان مشکلات دهستان شاهتور گفت: مردم گرفتاري هاي زيادي دارند و از مسئولان استاني و شهرستاني درخواست داريم تا تمام تلاش خود را به کار گيرند تا اين مشکلات بر طرف شود و دراين چهار سال تلاش هاي بيشتر نسبت چهار سال گذشته انجام دهند.

انتهای پیام/ اصفهان شرق