سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 12:00 - یکشنبه 18 اسفند 1392

دکتر کامران در گفتگو با اصفهان شرق:

اقتصاد مقاومتی در حد شعار نباشد و در عمل مسئولین هویدا شود

نماینده مردم اصفهان گفت: نباید دید شعار گونه به واژه ی اقتصاد مقاومتی داد و سفره های مسئولین باید در راستای اقتصاد مقاومتی باشد و حداقل برای یک بار مانند فقیران جامعه باشیم.

دکتر حسن کامران دستجردی در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به بحث مطرح شده در رابطه با اقتصاد مقاومتی اظهار داشت : می بایست اقتصاد مقاومتی ابتدا در عمل مسئولین هویدا شود و بعد از آن از مردم در این زمینه توقع داشت.

وی با توجه به اینکه نباید دید شعار گونه به واژه ی اقتصاد مقاومتی داد گفت: سفره های مسئولین باید در راستای اقتصاد مقاومتی باشد و حداقل برای یک بار مانند فقیران جامعه سفره هایی نظیر آنان داشته باشند. تا در تحقق اقتصاد مقاومتی گام بر داریم و متاسفانه این در حالی است که برخی سفره ها هنوز رنگین است.

نماینده انقلابی مردم اصفهان به برخی هزینه های جاری اشاره و افزود: در بحث اقتصاد مقاومتی می بایست هر 3 قوه وارد شوند و در این راه هزینه های جاری و خارج از شمول را حذف کنند و این در صورتی است که ما در بحث جهیزیه فردی نیازمند نمی توانیم کمک شایانی انجام دهیم.

وی در ادامه حذف یورو به عنوان ارز خارجی را در مسافرت های مسئولین در جهت اقتصاد مقاومتی مهم خواند.

دکتر کامران در قسمتی از گفتگو به تکریم ارباب رجوع اشاره و افزود: می بایست ارباب رجوعان را مورد احترام قرار دهیم زیرا رای مردم عادی یا وکیل یکسان است و در این راستا نباید برای دیدن و طرح مشکل ارباب رجوع وقت هایی گرانبها از آنها را هدر دهیم زیرا در این راستا وضع بهینه در اقتصاد را کاهش می دهیم .

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی رفتار بانکها را در مسیر اقتصاد مقاومتی مهم خواند و تصریح نمود:
مردم محتاج در راستای گرفتن وام یک  میلیونی با درد سرهای زیادی مواجه می شوند و این در حالی است که برخی تولید کنندگان و سرمایه داران وام های چند صد میلیونی را به راحتی دریافت و گاهی در پرداخت کوتاهی می کنند و این عدم عمل به اقتصاد مقاومتی در این مسیر است.

وی در پایان با اشاره به حضور پر جوش مردم در راهپیمایی 22 بهمن خاطر نشان کرد: مردم با وجود اینکه با مشکلات اقتصادی مواجه بودند ولی با توجه به پایبندی به نظام و رهبر و خون شهدا با حضور پر جوش خود در راهپیمایی 22 بهمن مشتی بر دهان دشمن زدند و مسئولین می بایست در راه اقتصاد مقاومتی گام هایی محکم بر دارند و صاحبان ثروت و قدرت استغفار کنند و به مردم بپیوندند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.