سرویس: اخبار شهرستان » کوهپایه 16:27 - شنبه 17 اسفند 1392

یک میلیارد ریال برای تکمیل مسکن مهر شهرهای ورزنه و کوهپایه اختصاص یافت

فرماندار اصفهان از اختصاص یک میلیارد ریال به تکمیل زیرساختهای مسکن مهر شهرهای ورزنه و کوهپایه خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، ˈفضل اله کفیلˈ در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر شهرهای کوهپایه و ورزنه که با حضور مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: این اعتبار برای آسفالت معابر مسکن مهر هزینه خواهد شد.

وی افزود: تاکنون در شهرهای کوهپایه و ورزنه به ترتیب 368 و 473 پلاک زمین مسکن مهر جهت ساختمان سازی بصورت ویلایی با تسهیلات ساخت به افراد متقاضی واگذار شده است.

کفیل با اشاره به اقدامات انجام شده در این زمینه اضافه کرد: قسمت هایی از این مجموعه ها هنوز نیازمند اعتبار برای تکمیل زیرساخت ها و ارائه خدمات است.

کفیل عدم ساخت و ساز زمین های مسکن مهر توسط دریافت کنندگان و خرید و فروش زمین های ساخته نشده را از جمله مشکلات این طرح بر شمرد.

فرمانداراصفهان از مسوولین ذی ربط خواست ضمن تعیین مهلت ساخت و ساز برای دریافت کنندگان زمین، نسبت به خلع ید زمین از افرادی که در زمان قانونی اقدام به ساخت نکرده اند نیز اقدام کنند.

کفیل مهمترین نگرانی مردم ساکن در مجموعه های مسکن مهر را عدم واگذاری واحدهای تجاری، آموزشی و فرهنگی برشمرد و تاکید کرد: مسئولین با جدیت بدنبال ارائه خدمات مطلوب و رفع نگرانی های مردم در این زمینه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.