اصفهان شرق

مرگ راننده کامیونت به علت بی‌احتیاطی +تصویر

کدخبر: 142123
1396/05/31 در ساعت 17:19

به گزارش اصفهان شرق، محمد شریعتی در اصفهان اظهار کرد: مقارن ساعت 08:49 صبح امروز با اعلام خبر محبوس شدن شخص بین کابین خودرو کامیونت کمپرس بلافاصله اکیپ ایستگاه 4 و 7 و خودرو نجات به همراه رئیس ایستگاه مربوطه، راهی محل حادثه در خیابان سپیده کاشانی شدند.

وی افزود: پس از رسیدن اکیپ به محل شاهد محبوس شدن راننده حدود 50 ساله در میان شاسی و اتاق عقب کامیونت کمپرس بودند که بلافاصله اکیپ عملیاتی حاضر در محل با استفاده از تجهیزات نجات، ست هیدرولیک و جک‌های RZ نسبت به بالا بردن کابین عقب خودرو کامیونت و رهاسازی راننده اقدام نمودند.

وی در پایان تأکید کرد: علت این حادثه بی احتیاطی از جانب راننده و ایمن نبودن محل مذکور همچنین نقص فنی و پایین آمدن جک کابین عقب در اثر نشت روغن هیدرولیک بیان نمود که متأسفانه با یک لحظه بی احتیاطی از جانب راننده به مرگ وی ختم یافت.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به فشار سنگین اتاق عقب بر روی کمر و ستون فقرات راننده متأسفانه، همان لحظات ابتدایی راننده در میان اتاق عقب و شاسی جان داده بود و با توجه به شدت جراحات عملیات احیا توسط نیروهای عملیاتی حاضر در محل نیز بی‌تأثیر بود.

انتهای پیام/فارس