اصفهان شرق

روند صعودی تورم از بهمن ماه سال ۹۵/ مسکن، بهداشت و خوراکی ها بیشترین افزایش قیمت را داشته اند

کدخبر: 142057
1396/05/30 در ساعت 17:30

به گزارش اصفهان شرق، رسول زرگرپور در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان  با اشاره به آغاز کار دولت دوازدهم، اظهار کرد: امیدواریم مسئولان با هماهنگی و تعامل بیشتر به خدمت رسانی به مردم مشغول شوند.

استاندار اصفهان با اشاره به اقدام های انجام شده برایی تنظیم قیمت گوشت قرمز در بازار، تصریح کرد: قیمت گوشت قرمز از تولید تا توزیع مورد آنالیز قرار گرفته است.

وی با اشاره به ادامه واردات گوشت قرمز به کشور، عنوان کرد: سیکل توزیع گوشت قرمز برای کاهش قیمت ها باید تکمیل شود و توزیع ها به صورت منظم پیگیری شود.

زرگرپور با بیان اینکه میزان واردات باید به صورتی باشد که بتواند بر روی قیمت تاثیرگذار باشد، افزود: واردات به هر میزان به هر حال تاثیر روانی خود را روی بازار خواهد گذاشت.

استاندار اصفهان با اشاره به لزوم جلوگیری از سواستفاده برخی فروشندگان از گوشت های وارداتی، تصریح کرد: شکر موجود در سازمان غله باید بسته بندی و در شبکه ی فروش قرار گیرد و در این خصوص اطلاع رسانی کافی و اعلام عمومی لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: به منظور تنظیم بازار تاکنون ۱۱۸۳ تن شکر توزیع شده است.

زرگرپور با اشاره به تامین دام زنده برای عید قربان و محرم، خاطرنشان کرد: : با اقدامات صورت گرفته قیمت گوشت قرمز تثبیت شده است و سیاست ما در خصوص این کالا واردات بیشتر است تا تعدیل قیمت صورت گیرد و این اقدام باید با هماهنگی سازمان صنعت ، معدن و تجارت صورت گیرد تا به نتیجه ی مورد نظر برسد.

استاندار اصفهان ادامه داد:  مواد غذایی به فراوانی موجود است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی با اشاره به روند صعودی تورم از بهمن ماه سال گذشته تاکنون، عنوان کرد: خوراکی ها، مسکن و بخش بهداشت و درمان بیشترین افزایش قیمت را داشته اند.

انتهای پیام/صاحب نیوز